رونقِ مِی، شکسته از رُطبت
رمضان رشک برده بر رجبت
ولی الله هستی و قطعا
می رسد تا خودِ خدا نسبت
کعبه را طاقت فراقت نیست
سینه چاک است کعبه در طلبت
زاهدان محوِ در عبادت تو
عارفان مستِ نامِ با طربت
دوستان عاشق تبسّم تو
دشمنان کشته مرده ی غضبت
ضربت تیغ تو شگفت آور
که ملک نیز مانده در عجبت
غرق آرامش است در محشر
هر دلی گشت غرق تاب و تبت
خُشک گردد زبان شاعرها
تَر شود تا کمی به خطبه لبت
~~~
چقدر قشنگن شعرایی که فرستادید😭
آدم دلش میخواد صدبار بخونتشون🥲
من از «الیوم اکملت لکم» اینگونه فهمیدم
خدا با مهر او دین مرا اندازه میگیرد
~~~
بعله، اینطوریاس☺️
ولایت بی ولا معنا ندارد
نجف بی کربلا معنا ندارد
نماز بى ولایت بى نمازیست
تعبد نیست، نوعى حقه بازیست
~~~
👌🏻😌
هر نصر مِن الله به شمشیر علی بود
هر فَتح قریب از دل چون شیر علی بود...
آن رعشه که بر کاخ معاویه دَرافتاد
پیداست که از نعرۀ تکبیر علی بود...
در خیبر و بَدرش همه یکپارچه گفتند:
پیروزیِ اسلام به شمشیر علی بود...
در سینه اگر بغض علی داشت عجب نیست
چون سینۀ دشمن هدفِ تیرِ علی بود...
یک قوم در اندیشۀ تحقیر علی بود
یک طایفه مشغول به تکفیر علی بود...
گفتند و نماندند ولی نام علی ماند
الحق که علی شاهد تکثیرِ علی بود...
صد رنگ عوض کرد بشر در طی ایام
تاریخ کجا شاهد تغییر علی بود؟
فرمود که دوزخ چه بسا خلق نمیشد
در هر دل اگر مِهرِ فراگیرِ علی بود...
از خاک نجف شاخۀ انگور بر آمد
این معجزۀ تاک به اکسیرِ علی بود...
ایوان نجف! هان تو شهادت بده فردا
این دل همۀ عمر به تسخیر علی بود...
~~~
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ بود!🥲🥲🥲
علی امام من است و منم غلام علی
هزار جان گرامی فدای نام علی
~~~
فدای نام علی...🌸
یاشیـ🍀ـل
خب سلام🌸 دوستان، به مناسبت #عید_غدیر، یه چالش داریم؛ هرکس دوست داشت، میتونه شرکت کنه و به قید قرعه
خب همه دوستانی که برامون شعر
فرستادن، بیان پیوی هدیهشونو دریافت کنن😍❤️
نمیدونم این استرس کشیدنا برای اندکی زندگی کردن، قراره کی تموم بشه که مام مثل بقیه، یه نفس راحت بکشیم🚶🏻♀
بعد مرگ؟
آخه بدبختی اینه بعد مردن هم که دوباره باس استرس کشید😫