نمیدونم این استرس کشیدنا برای اندکی زندگی کردن، قراره کی تموم بشه که مام مثل بقیه، یه نفس راحت بکشیم🚶🏻♀
بعد مرگ؟
آخه بدبختی اینه بعد مردن هم که دوباره باس استرس کشید😫
سلام
دوستان اگر عکس از شهدا در لحظه یا بعد از شهادتشون دارید ممنون میشم برام بفرستید🥲🙏🏻
@MIRKARIMIAN
هدایت شده از نـــــــوراه🌙
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از الی الحبیب(کاروان دانشجویی)همپای قافله
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اسمتو من اول از بابام شنفتم
اومدم فقط به پای تو بیفتم
#شب_جمعه🌙
┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
🆔https://eitaa.com/elalhosein