eitaa logo
یاوران‌امام‌زمان(عج‌ا…)²
369 دنبال‌کننده
17.7هزار عکس
18.3هزار ویدیو
141 فایل
﷽ #جهادتبیین📶📲 #کانال‌یاوران‌امام‌زمان(عَجل‌الله…):👇 🔰#لینک‌دعوت: ┏━━ °•🖌•°━━┓ 🌍 @Yavaranemamzaman ┗━━ °•🖌•°━━┛ 🟩🟩🟩🟩🟩🟩 ☫. 🟥🟥🟥🟥🟥🟥
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 تصاویری از ماه‌گرفتگی نیمه شب گذشته در تهران...😍👆🌙 🌙👌 ⿻•⊰❀⊱━⊰﷽⊱═━❅🌼❅━═━⊰❀⊱ ..🕋 Ashura phrases 📱 🇮🇷☫ Death to child-killing Israel 🇮🇷🚀🔥🇮🇱 ↶【به ما بپیوندید 】↷ 👇👇❤️یاوران امام زمان (عج): ⿻• https://eitaa.com/joinchat/2248409099Cb908bf49ce
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 معاون وزیر خارجه قبلی آمریکا: ما باید شکست خود را در مقابل ایران قبول کنیم واین شکست با جنگ غزه و اسرائیل بیش از پیش عیان گردید زیرا با وجود این همه پشتیبانی مالی و ارسال سلاح به اسرائیل ما از پیروزی اسرائیل نا امید هستیم زیرا حریف اصلی ما در این جنگ ایران است 🔻ما این همه در خاورمیانه هزینه کردیم پایگاه‌های متعدد و قدرتمند نظامی در تمام کشورهای منطقه ایجاد کردیم به روز ترین سلاح ها و پدافند در آنها قرار دادیم باز حریف ایران نیستیم. 🔻ما با این همه تهدیدنظامی بر علیه آنها تحریم های سخت اقتصادی و جنگ فرهنگی نتوانسته ایم آنها را از پا بیندازیم و من همه اینها را از چشم رهبر باهوش و سیاس ایران می بینم که در تله جنگ های نظامی و اقتصادی ما گرفتار نمی‌شود. 🔻هنوز هیچ کشوری نتوانسته ما را تهدید نظامی کند ولی ایران پهپاد ما را می‌زند به پایگاه نظامی ما حمله می‌کند به ناوهای جنگی ما نزدیک می‌شود و هشدار می‌دهد ولی از ما کاری ساخته نیست از نظر من آیت الله خامنه ای همان کورش کبیر ایران است حتی میتوانم بگویم که از او هم باهوش تر و زرنگ تر است و به دنبال همان امپراطوری قدرتمند و عزت ایران است که ایرانی ها قدر او را نمی‌دانند و در آینده آنها خواهند دانست که دیر است و تاریخ در مورد آنها قضاوت خواهد کرد
❇️ با لطف خدا، مجاهدت رزمندگان اسلام و دعای مومنین، حمله‌ی زمینی دیشب صهیونیست ها در همان مراحل ابتدایی شکست خورد. 🔰 جنبش حماس اعلام کرد: «تلاش اشغالگران برای ورود به غزه از ۳ محور، با شکست مواجه شد. ➕ کمین رزمندگان ما تلفات سنگینی به ارتش صهیونیستی وارد کرد و ارتش اسرائیل برای انتقال زخمی‌ها مجبور به استفاده از بالگرد شد.» 🤲🏼 با توجه به اینکه صهیونیست ها احتمالا به زودی دست به حملات جدید زمینی خواهند زد، همه با هم هر صبح و شب، دعای حصین را به نیابت از رزمندگان اسلام و برای سلامتی آنها می خوانیم: «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي فِي دِرْعِكَ الْحَصِينَةِ الَّتِي تَجْعَلُ فِيهَا مَنْ تُرِيدُ. (سه ‌مرتبه) اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ» (ترجمه:خداوندا، مرا در زره نگهدارنده و قوی خود _ که هر کس را بخواهی در آن قرار می‌دهی _ قرار بده!) ⬅️ بهجت‌الدعاء، ص ٣۴٧ 🕰 زمان پیشنهادی دعا: هر روز بعد از نماز صبح و نماز مغرب (یا عشا) 🏷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
6.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥توی صحنه قیامت که میلیاردها آدم سرگردانن و ترس همه وجودشون رو گرفته؛ ⚡️یهو یه عده‌ای رو صدا میزنن و با افتخار از بقیه جداشون میکنن! ⁉️ چرا جداشون می‌کنند ؟ ⁉️مگه اینا چه فرقی با بقیه دارن؟ 🎙استاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️بشارت فتح سرزمین مقدس به دست اهل قم قبل از قیام قائم 🔰در روایتی از امام صادق علیه السلام بشارت داده شده است که قبل از قیام امام زمان، فلسطین به دست اهل قم آزاد خواهد شد. 🔸همچنین در روایت دیگر در ذیل آیات مربوط به عذاب قوم یهود، اگر چه نامی از مردم قم برده نشده است اما به این تاکید شده که قبل از قیام قائم علیه السلام گروهی خواهند آمد که هیچ خونی از آل پیامبر را بی پاسخ نخواهند گذاشت و بر هستی ظالمان آتش خواهند زد. البته این نکته نیز قابل توجه است که شاید اهل قم صرفا مومنان ساکن در آن نباشند بلکه همفکران و همدلان آنان (من یقول بمقالتهم) نیز به همراه این مومنان به حساب آیند. در ادامه این دو روایت می آید: روایت اول: يكى از اصحاب ما روايت كرده است كه نزد امام ششم عليه السّلام نشسته بودم و اين آيه را خواند«تا چون نوبت نخستين آنها رسد برانگيزيم بر آنها بنده‌هائى از خود سخت پيكار و نفوذ كنند ميان خانه‌ها و اين وعده‌ايست شدنى ۵۰-اسراء»گفتم:قربانت، آنها كيانند؟ سه بار فرمود:بخدا آنها مردم قم باشند. روایت دوم: از امام صادق علیه السلام روایت شده است درباره آیه «فَإِذٰا جٰاءَ وَعْدُ أُولاٰهُمٰا »... حكايت از هنگامی دارد که نوبت پیروزی خون حسين عليه السّلام می رسد، و آيۀ:« بَعَثْنٰا عَلَيْكُمْ‌ عِبٰاداً لَنٰا أُولِي بَأْسٍ‌ شَدِيدٍ فَجٰاسُوا خِلاٰلَ‌ اَلدِّيٰارِ »... بر مردمى دلالت دارد كه خداوند پيش از ظهور امام قائم عليه السّلام مى‌فرستد و هيچ كس را كه مسئول خونى است در خاندان محمّد صلّى اللّٰه عليه و آله و سلّم وانگذارند مگر آنكه او را بكشند،« متن روایت اول: رَوَى بَعْضُ أَصْحَابِنَا قَالَ: كُنْتُ عِنْدَ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ جَالِساً إِذْ قَرَأَ هَذِهِ اَلْآيَةَ فَإِذٰا جٰاءَ وَعْدُ أُولاٰهُمٰا بَعَثْنٰا عَلَيْكُمْ عِبٰاداً لَنٰا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجٰاسُوا خِلاٰلَ اَلدِّيٰارِ وَ كٰانَ وَعْداً مَفْعُولاً فَقُلْنَا جُعِلْنَا فِدَاكَ مَنْ هَؤُلاَءِ فَقَالَ ثَلاَثَ مَرَّاتٍ هُمْ وَ اَللَّهِ أَهْلُ قُمَّ . متن روایت دوم: عِدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ سَهْلِ بْنِ زِيَادٍ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ اَلْحَسَنِ بْنِ شَمُّونٍ عَنْ عَبْدِ اَللَّهِ بْنِ عَبْدِ اَلرَّحْمَنِ اَلْأَصَمِّ عَنْ عَبْدِ اَللَّهِ بْنِ اَلْقَاسِمِ اَلْبَطَلِ عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ : فِي قَوْلِهِ تَعَالَى: «وَ قَضَيْنٰا إِلىٰ بَنِي إِسْرٰائِيلَ ... [إلی أن قال علیه السلام] فَإِذٰا جٰاءَ وَعْدُ أُولاٰهُمٰا إِذَا جَاءَ نَصْرُ دَمِ اَلْحُسَيْنِ بَعَثْنٰا عَلَيْكُمْ عِبٰاداً لَنٰا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجٰاسُوا خِلاٰلَ اَلدِّيٰارِ قَوْمٌ يَبْعَثُهُمُ اَللَّهُ قَبْلَ خُرُوجِ اَلْقَائِمِ فَلاَ يَدَعُونَ وَتَراً لآِلِ مُحَمَّدٍ إِلاَّ قَتَلُوهُ [و فی نقل آخر: إلا أحرقوه] کافی ج ۸ ص۲۰۶
«*اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي فِي دِرْعِكَ الْحَصِينَةِ الَّتِي تَجْعَلُ فِيهَا مَنْ تُرِيدُ*». «خداوندا! من را در آن پوششى كه از هر بلا و آفتى حفظ مى‏كند و هر كسى را كه بخواهى در آن قرار مى‏دهى، قرار بده». الكافي، ج‏2، ص: 534
زيارت صاحب الزّمان عليه السلام بعد از نماز صبح زيارتى است كه هر روز بعد از نماز صبح مولاى ما صاحب الزمان عليه السلام به آن زيارت كرده مى‏شود و آن زيارت اين است: 🤲اللَّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلَايَ صَاحِبَ الزَّمَانِ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِ عَنْ جَمِيعِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ فِي مَشَارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغَارِبِهَا وَ بَرِّهَا وَ بَحْرِهَا وَ سَهْلِهَا وَ جَبَلِهَا حَيِّهِمْ وَ مَيِّتِهِمْ وَ عَنْ وَالِدَيَّ وَ وُلْدِي وَ عَنِّي مِنَ الصَّلَوَاتِ وَ التَّحِيَّاتِ زِنَةَ عَرْشِ اللَّهِ وَ مِدَادَ كَلِمَاتِهِ وَ مُنْتَهَى رِضَاهُ وَ عَدَدَ مَا أَحْصَاهُ كِتَابُهُ وَ أَحَاطَ بِهِ عِلْمُهُ 🤲 اللَّهُمَّ [إِنِّي‏] أُجَدِّدُ لَهُ فِي هَذَا الْيَوْمِ وَ فِي كُلِّ يَوْمٍ عَهْداً وَ عَقْداً وَ بَيْعَةً فِي رَقَبَتِي 🤲 اللَّهُمَّ كَمَا شَرَّفْتَنِي بِهَذَا التَّشْرِيفِ وَ فَضَّلْتَنِي بِهَذِهِ الْفَضِيلَةِ وَ خَصَصْتَنِي بِهَذِهِ النِّعْمَةِ فَصَلِّ عَلَى مَوْلَايَ وَ سَيِّدِي صَاحِبِ الزَّمَانِ وَ اجْعَلْنِي مِنْ أَنْصَارِهِ وَ أَشْيَاعِهِ وَ الذَّابِّينَ عَنْهُ وَ اجْعَلْنِي مِنَ الْمُسْتَشْهَدِينَ بَيْنَ يَدَيْهِ طَائِعاً غَيْرَ مُكْرَهٍ فِي الصَّفِّ الَّذِي نَعَتَّ أَهْلَهُ فِي كِتَابِكَ فَقُلْتَ صَفًّا كَأَنَّهُمْ بُنْيانٌ مَرْصُوصٌ عَلَى طَاعَتِكَ وَ طَاعَةِ رَسُولِكَ وَ آلِهِ عَلَيْهِمُ السَّلَامُ 🤲 اللَّهُمَّ هَذِهِ بَيْعَةٌ لَهُ فِي عُنُقِي إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ. 🤲خدايا برسان به مولاى من حضرت صاحب الزمان كه درودهاى تو بر او باد از طرف همه مردان و زنان با ايمان كه در شرقها و غربهاى زمينند و در خشكى و دريا هستند و در هموارى زمين و كوهند، زنده شان و مرده شان و از طرف پدر و مادر و فرزندان و خود من درودها و تحيتهائى هموزن عرش خدا و به شماره كلمات و سخنانش و نهايت مرتبه خوشنوديش و به شماره آنچه برشمرده است آن را دفتر و كتابش و احاطه دارد بدان دانشش خدايا من نومى كنم براى آن جناب در اين روز و در هر روز عهد و پيمان و بيعتى را در گردنم چنانچه مرا مفتخر ساختى بدين افتخار و برتريم دادى به اين فضيلت و مخصوصم داشتى بدين نعمت پس درود فرست بر مولا و آقايم حضرت صاحب الزمان و قرارم ده از ياران و پيروان و دفاع كنندگان آن حضرت و بگردانم از شهادت يافتگان در پيش رويش از روى ميل و رغبت بدون اكراه و ناراحتى در آن صفى كه اهل آن را در كتاب خود (قرآن ) توصيف كرده و فرمودى : ((صفى كه گويا بنائى استوارند)) در راه فرمانبردارى تو و فرمانبردارى رسول تو و آل رسولت كه بر تمامى آنها سلام باد خدايا اين بيعتى است از آن جناب در گردن من تا روز قيامت. 📌مؤلف گويد كه علامه مجلسى در بحار فرموده كه من در بعض كتب قديمه ديده‏ ام كه بعد از اين زيارت دست راست را به دست چپ بزند مثل زدن در بيعت و بدان نيز كه ما در اعمال سرداب مقدس چهار زيارت نقل كرديم و اين زيارت زيارت پنجم كتاب ما محسوب مى‏شود و در باب اول در ذكر زيارات حجج طاهره در ايام هفته ص 59 زيارتى نيز براى آن حضرت نقل كرديم كه در روزهاى جمعه به آن نيز زيارت كرده شود.  كليات مفاتيح الجنان‏،نويسنده:شیخ عباس قمى،ناشر: اسوه‏ ،ص: 538