و همواره در ژرفـای وجـودَش،
اندوهـی سَـنگین لآنـه کرده بـود؛
میراث ِ ناگفتههایی که هرگز
فرصـتِ رهـآیی نیافتـند.
میدونم خیلی روزا تنها بودی ؛
خیلی روزا دلت خواست کارایی و انجام بدی
ک چون دختر بودی نشد ؛
میدونم خیلی روزا کسی جز خودت کنارت نبود ؛
هیچکی درکت نکرد ؛
میدونم خیلی روزا زندگی واست
سخت و غیر قبل تحملِ ؛
مجبور بودی سکوت کنی ؛
تنهایی اشک ریختی ولی بازم با یه لبخند
به همه نشون دادی حالت خوبه ؛
باور کن همه اینا رو میدونم ولی میخواستم
بهت بگم که مرسی از اینکه به کسی اهمیت
نمیدی و هر قطره ای ک از چشایِ قشنگت
میریزه درس عبرت میشه برات ،
باور کن این روزا فقط یه بار تکرار میشن
پس قدر خودت و خوبیات و بدون
و نذار یه روزی حسرت این روزا تو بخوری .
خلاصه که دمت گرم دوستِ من که قوی موندی
و همیشه با این همه سختی بازم لبخند زدی :)
_ لبخندِ قشنگِ khoda روزت مبارک🦋🤍.
و در این دشت ِ بی کسی،
تنها پنـآه، قامت ِ استوار ِ توست؛
کسی چه میدآند شـب هایت را
چگونه در آغوش ِ سکـوت سر میکنی،
و از خلوت پر از اندوه ِ تو آگـاه نیست
پس دل را قـوی بدار کـه به زودی
دست ِ نوازش ِ الهی برتمام ِ رنـجهایت
مرهم خواهد شد.