یه وقتایی زندگی به کـآم نیست ؛
که اگه این روند ادامـه پیدا کنه،
چیزی از مـا باقی نمی مونه ..
به نـظرم باید یـآد بگیریم با شرایط کنـار بیایم،
بعضی خاطـرات رو رهآ کنیم و با خودمـون صلـح کنیم،
شاید ایـن تنهـا راهی باشه که بتونیـم به خودمـون کمـک کنیـم
و کـمی آرامـش رو به روح و جـسم مـون تـزریق کنیــم .
یه وقتایی یه سری چیزا میشنوم
که اصن شک میکنم که گوشام اونارو شنیده ..
دیگه چه برسه به باورش
امیـدوارم یـه روزی بـه جایـی برسـید که
از تـه ِدل لبخـند بـزنید ُبگـید اخیـش بـلاخره شد؛
عصبانیتم کوتاهه،
ولی اگه دلخور بشم؛
نه داد میزنـم، نه مـیرم،
نـه توضـیح میـدم،
فقـط آروم عـقب میکشم و
اونجـا جـاییه که دیگه هیچـی
مثـل ِسـابق نمیشه.
خب ..
یه سـال از بودن ِاین چـنل میـگذره ؛
تو این مدت چیز های زیادی یـاد گرفتم
به همراه ِکلی تجربه که سعی کردم
با نوشـته هام اون هارو باهاتـون در میون بذارم.