عصبانیتم کوتاهه،
ولی اگه دلخور بشم؛
نه داد میزنـم، نه مـیرم،
نـه توضـیح میـدم،
فقـط آروم عـقب میکشم و
اونجـا جـاییه که دیگه هیچـی
مثـل ِسـابق نمیشه.
خب ..
یه سـال از بودن ِاین چـنل میـگذره ؛
تو این مدت چیز های زیادی یـاد گرفتم
به همراه ِکلی تجربه که سعی کردم
با نوشـته هام اون هارو باهاتـون در میون بذارم.
دیگه انرژی و میلی برای ِدوستیهای بیمعنی، تعاملات اجباری و مکالمههای غیرضروری را ندارم.