کاش هنوز تو اون مرحله از زندگی بودم
که وقتی دندونم میافتاد، میذاشتمش
زیر ِبالش و با دلِ خوش منتظر ِیه هدیهی
کوچولو میموندم؛نه دغدغهای بود،
نه دلمشغولیای، فقط رویـاٰ بود
و یه عالمه امید ِ قشنگ.
گاهی آدمیزاد نگران ِحال ِکسی هست که حتی
نمیتونه بهش پیام بده و از حالش باخبر بشه.