محرم که از راه میرسه؛
دل بیاختیار رو به آسمون میکنه،
یه جور دلتنگی خـاٰص توی ِهوا میپیچه،
دل ِادمیزاد نرم تر میشه و اشک ها واقعی تر،
و دعاها نزدیک تر به اجاٰبت ..
اگه توی ِخلوتتون اسمی بردید، من رو هم
کنار ِبقیه، یه گوشهی ِدعاهاتون جا بدید.
شاید این روزا بیشتر از همیشه
محتاج ِدعاهاتون باشم : ).