محرم که از راه میرسه؛
دل بیاختیار رو به آسمون میکنه،
یه جور دلتنگی خـاٰص توی ِهوا میپیچه،
دل ِادمیزاد نرم تر میشه و اشک ها واقعی تر،
و دعاها نزدیک تر به اجاٰبت ..
اگه توی ِخلوتتون اسمی بردید، من رو هم
کنار ِبقیه، یه گوشهی ِدعاهاتون جا بدید.
شاید این روزا بیشتر از همیشه
محتاج ِدعاهاتون باشم : ).
دَر زندگی، گاٰهی انسانهایی را میبینیم
که فَهمشان سختتر از هر فرمولیست؛
اما وقتی به عمقشاٰن میرسیم،
در مییابیم که هیچ معناٰ و ارزشی در
آن همـه پیچیدگی نهفته نیست.
و در نهایت ؛ ما ماندیم ُاندوهی
بیپایان که در پناه ِتبسمی زود گذر
تمام رَنجهای ِناگفتهاز خاطرماٰن میرفت
بی آن که پاسخی شنیده باشه ؛