eitaa logo
کانال طب سنتی ایرانی، طب اسلامی
10.7هزار دنبال‌کننده
7.2هزار عکس
5.1هزار ویدیو
32 فایل
آموزش و آگاه سازی طب اسلامی طب سنتی ایرانی 🔻این کانال صرفا جهت پیشگیری و درمان بیماری ها ایجاد شده درمان بیماری هابا دارو های معجزه گر گیاهی هيچ كس را درمان مكن، مگر آن گاه كه بيمارى او را بشناسی ويزيت ثبت نام 👇دوره ها طب سنتی ،اسلامی @Hakim_AbuAli
مشاهده در ایتا
دانلود
10.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ـ⁣⁣⁣⁣🌺🍂🍃🍂🍃🍂 ـ⁣⁣🍃 ـ⁣⁣⁣⁣ 🍂 ـ⁣⁣⁣⁣🍃 ـ⁣⁣⁣⁣🍂 ✍ افت دهان هم سرد و گرم دارد‼️ 🎥 حکیم خیراندیش 🎙لطفا انتشار دهید👌
9.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عید سعیــد غـــدیـر خـــم مبــــــــــــارک 😍💚🎉 تصاویری از گل آرایی حرم آقاجان؛ مولا علی (علیه السلام)✨
5.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏞 🏞 او پروردگار دو مشرق و دو مغرب است. پس کدام نعمت پروردگارتان را انکار می‌کنید؟ دو دریای مختلف را در کنار هم قرار داد، در حالیکه با هم تماس دارند. اما در میان آن دو برزخی است که یکی بر دیگری غلبه نمی‌کند پس کدام نعمت پروردگارتان را انکار می‌کنید؟ هرروز این سوال👆را از خودمان بپرسیم سوره الرحمن ۱۷-۲۱
امام علي عليه السلام : وَ اِنَّ الْيَوْمَ عَمَلٌ وَ لا حِسابَ وَ غَداً حِسابٌ وَ لا عَمَلَ. امام علي عليه السلام : امروز روز كار است و روز حساب نيست و فردا روز حساب است و روز كار نيست . نهج البلاغه ، خ 42، ص 128.
امام علي عليه السلام : اُبْذُلْ مالَكَ لِمَنْ بَذَلَ لَكَ وَجْهَهُ فَاِنَّ بَذْلَ الْوَجْهِ لا يُوازيهِ شَى ءٌ. امام علي عليه السلام : مـال خـود را بـه كـسـى كـه بـراى تو از آبرويش گذاشته است ، ارزانى دار، زيرا هيچ چيز با بخشيدن آبرو برابرى نكند. شرح غررالحكم ، ج 2، ص 236.
امام علي عليه السلام : ماءُ وَجْهِكَ جامِدٌ يُقْطِرُهُ السُّؤ الُ، فَانْظُرْ عِنْدَ مَنْ تُقْطِرُهُ. امام علي عليه السلام : آبـروى تـو بـر جـبين تو بسته است و خواهش ، آن را قطره قطره مى چكاند. پس بنگر كه آن را نزد چه كس ‍ فرو مى چكانى ! همان ، ح 347.
امام علي عليه السلام : اِعْمَلُوا بِالْعِلْمِ تَسْعَدُوا. امام علي عليه السلام : به علم عمل كنيد تا سعادت مند شويد. شرح غررالحكم ، ج 2، ص 239.
امام علي عليه السلام : اَلْعِلْمُ يُرْشِدُكَ وَالْعَمَلُ يَبْلُغُ بِكَ الْغايَةَ. امام علي عليه السلام : علم به تو راه را نشان مى دهد و عمل تو را به نهايت مى رساند. شرح غررالحكم ، ج 2، ص 123.