ادمین میخوام واسه چنلم
https://eitaa.com/Z01110
کم بفعالی روز اول عزل بی شوخی
@Z01110zz
ریپی بیا:
https://eitaa.com/joinchat/2237662877C1fe7366250
#فرمچالشیهویی
عانیو خوشگلم احوالت ؟🍓.ִ ۫ ๑
چالش یهوییمون شرکت کن🥙.ִ ۫ ๑
تیز پیوی ≤ 🌼 ≥ بده ببری قب📧.ִ ۫ ๑
جآیزه دآره تند بآش خوشگل🍓.ִ ۫ ๑
پیویمه جهت شرکت شمآ🥙.ִ ۫ ๑
@Nonhs222 📧.ִ ۫ ๑
چنلمون بجوین خوشگلم🍓.ִ ۫ ๑
https://eitaa.com/Z01110 🥙.ִ ۫ ๑
این خوشگل سریعتر بود🍓.ִ ۫ ๑
https://eitaa.com/Z01110 🥙.ִ ۫ ๑
رضایت خوشگلمه که موندیه🥙.ִ ۫ ๑
https://eitaa.com/Z01110 📧.ִ ۫ ๑