eitaa logo
ZASAXQ کانال گیمینگ بازی
743 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
860 ویدیو
41 فایل
🗞️کانال خبری ۲۴ ساعتی دنیای بازی #ZasaxQ 🗓️ تاریخ شروع فعالیت: 1401/9/25 https://harfeto.timefriend.net/17034930105000 لینک پیام به ادمین بصورت ناشناس ✉️ آیدی ادمین: @zasaxq2
مشاهده در ایتا
دانلود
🔳 آیا بازی Stellar Blade سانسور شده است؟ ▫️جدیدترین ساخته استودیوی Shift Up یعنی بازی Stellar Balde هنوز هم درگیر حواشی بسیاری است که گفت‌وگو درمورد این بازی را به یک سردرد بزرگ تبدیل می‌کنند. ▪️داستان از آنجایی شروع شد که برخی از بازیکنان متوجه شدند دوتا از لباس‌های EVE نسبت به نسخه دیسک تغییر داشته‌اند و بخش‌هایی بسیار جزئی از بدن این شخصیت را تاحدودی می‌پوشانند. ▫️گیمرها بلافاصله سونی را به سانسور بازی متهم کرده و یک Petition را برای تغییر بازی به نسخه دیسک آغاز کردند. برخی از این کاربران هم به نشانه اعتراض اشتراک‌های PS+ خود را لغو کردند تا درس عبرتی به سونی داده باشند! با این حال، آیا بازی Stellar Balde واقعاً سانسور شده‌است؟ ▪️ پاسخ این سوال را می‌توان در صحبت‌های مدیر عامل Shift Up در زمان عرضه پیدا کرد، جایی که او می‌گوید چیزی که آن‌ها می‌خواهند به بازیکنان نشان‌دهند همان چیزی است که بعد از پچ روز اول در بازی قرار گرفته. این یعنی تغییر لباس EVE به تصمیم سازندگان بوده و حتی نسخه‌ی ارسال شده به منتقدین که بدون پچ روز اول بود هم شامل این تغییرات است. علاوه بر این، اگر ناشر بازی یعنی سونی قصد سانسور آن را داشت، بدون شک نسخه دیسک و دیگر لباس‌های EVE هم شامل این تصمیم می‌شدند. ▫️موضوع دیگری که برخی بازیکنان به آن اعتراض داشتند سانسور شدن خشونت و نپاشیدن خون هیولاها روی بدن EVE بود. با این حال، دلیل این مشکل سانسور شدن Stellar Blade نیست، بلکه حالت اجرایی بازی است! زمانی که بازی را روی حالت Performance قرار دهید، خون پاشیده شده از بدن هیولاها روی بدن EVE نمی‌ماند.
🔳 استودیو Bloober team در حال توسعه ای‌پی جدید با همکاری Take Two است ▫️این بازی امسال معرفی خواهد شد و Private Division ناشر آن خواهد بود.
🔳 تعداد فروش دیجیتال بازی‌های پلی‌استیشن لیک شد ▫️در مدارکی که جدیدا در لیک بزرگ اینسامنیک پیدا شده، مقدار دقیق دانلود بازی های استودیو های پلی استیشن مشخص شد. ▪️بر اساس این مدارک، بازی The Last of Us 2 تا میانه‌ی سال ۲۰۲۳، به درآمد ۲۴۲ میلیون دلار و ۶.۳ میلیون نسخه دیجیتال فروخته شده رسیده است. ▫️همچنین، بازی Spider-Man در بازه مشابه، ۳۱۵ میلیون دلار با فروش ۸.۳ میلیون نسخه دیجیتال داشته و پرفروش ترین بازی استور پلی‌استیشن بوده است. ▪️در انتهای این لیست، بازی پلی‌استیشن ۳، MediEvil / Syphon Filter تنها ۶۰ دلار درآمد دیجیتال با ۱۰ عدد دانلود داشته.
🔳 خشم و نارضایتی کاربران از نسخه ۲۵۰ دلاری Escape from Tarkov؛ بازی کاملا به یک عنوان Pay To Win تبدیل شده‌است ▫️مدتی پیش، سازنده این بازی Extraction Shooter، یک نسخه ۲۵۰ دلاری از این بازی تحت عنوان Unheard Edition منتشر کرد که باعث خشم کاربران شد. ▪️ضد گلوله بودن در مقابل برخی دشمنان، قابلیت کمک گرفتن از دوستان حین حملات، ۶ ماه دسترسی زودهنگام به برخی مودهای مورد انتظار، و موارد بسیار دیگری از ویژگی‌های این پک، بازی Tarkov را به یک عنوان Pay To Win کامل تبدیل کرده‌است.
🔳 اطلاعات جدیدی از نینتندو سوییچ ۲ منتشر شد ▫️بنا بر گزارش رسانه کره‌ای Mael Business، سامسونگ تولید تعدادی از قطعات مهم این کنسول را به عهده گرفته است ▪️پردازنده اصلی Nvidia Tegra T239 با تکنولوژی 7LPH سامسونگ تولید خواهد شد. همچنین، از حافظه های NAND نسل ۵ سامسونگ در حافظه داخلی و کارتریج ها استفاده خواهد شد. به علاوه سامسونگ پنل های OLED را برای صفحه نمایش این کنسول تولید خواهد کرد.
🔳 ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت: ما رکورد سه ماهه سوم از نظر استفاده از Cloud Gaming، استفاده از کنسول و دستگاه های فعال ماهانه را شکستیم ▫️نادلا در گزارش مالی سه ماهه گفت: ما متعهد به ارائه خدمات به بازیکنان، در هرکجا که هستند، به وسیله عرضه بازی های عالی برای بازیکنان بیشتر و روی دستگاه های بیشتر هستیم. در این سه ماهه، ما رکورد تعداد ساعت استریم بازی ها، استفاده از کنسول و دستگاه های فعال ماهانه خود را شکستیم. ▪️ساتیا نادلا درباره عرضه بازی های مالتی پلتفرم اکس باکس نیز گفت: بلاخره، ما درحال گسترش بازی‌هایمان روی پلتفرم های دیگر هستیم و برای اولین بار ۴ بازی از بازی‌های پرطرفدارمان را به پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ می‌آوریم. درواقع، در این ماه، ما ۷ بازی در میان ۲۵ بازی پرطرفدار پلی‌استیشن داشتیم، بیشتر از هر ناشر دیگری.
🔳 گزارش مالی سه ماهه سوم مایکروسافت ▫️درآمد کل: ۶۱.۸۵۸ میلیار دلار ▪️درآمد کل بخش گیمینگ ۵۱ درصد افزایش داشته که ۵۵ درصد، اثر اکتیویژن بلیزارد بوده (در واقع بدون حساب اکتیویژن، درآمد بخش گیمینگ ۴ درصد کاهش داشته) بخش محتوا و خدمات اکس‌باکس شاهد ۶۲ درصد افزایش درآمد بوده است که ۶۱ درصد سهم اکتیویژن بلیزارد بوده (این دومین گزارش مالی با احتساب اکتیویژن و بلیزارد است) ▫️درآمد بخش سخت افزار اکس باکس ۳۱ درصد کاهش داشته. ▪️بخش ویندوز، با رشد درآمد ۱۱ درصد دوباره جایگاه سوم از نظر درآمدی را از بخش گیمینگ پس گرفته است. در حال حاضر سرویس های ابری، آفیس، ویندوز و سپس بخش گیمینگ مایکروسافت، به ترتیب پردرآمد ترین بخش های این شرکت هستند.
🔳 مود Quality عنوان Fallout 4 با نرخ 30 فریم اجرا خواهد شد (اگر به تلویزیون 120hz وصل شود، 40 فریم میدهد) ▫️مود Performance نیز به صورت 60 فریم اجرا خواهد شد