🔳 سرپرست طراحی بتسدا درباره دلیل طولانی شدن عرضه Fallout 5 توضیح داد
▫️آقای Emil Pagliarulo، سرپرست طراحی بتسدا درباره فالاوت ۵ گفت:
در آخر، همه چی به مهمترین منبعی که ما داریم وابستست: آدمها. مثل همه تیم های توسعه دهنده دیگه، ما هم آدمای با استعدادی داریم که نیاز به زمان دارند تا چیز های عالی خلق کنند. پس ما نمیتونیم همه کار ها رو همزمان انجام بدیم. دانشمندان فعلا سخت روی پروژه های کلون کردن انسان ها کار میکنند.
همچنین درباره دلیل طولانی شدن تولید استارفیلد گفت:
درباره استارفیلد، ما زمان زیادی رو صرف ارتقای تکنولوژیمون کردیم. همینطور مدت زیادی توقف داشتیم و به توسعه فالاوت۷۶ کمک کردیم.
▪️ انتظار میرود بتسدا پس از عرضه The Elder Scrolls V به سراغ تولید Fallout 5 برود.
🔳 "مایکروسافت به بلیزارد اجازه داده که بلیزارد باشد"
▫️خانم Holly Longdale، تهیه کننده اجرایی و Vice President بلیزارد در مصاحبه ای با VGC درباره تجربه اش از پیوستن به مایکروسافت گفت:
اگه چیزی رو بخوام بگم اینه که ( این تجربه) کمک کننده بوده. ما با Helen Chang از تیم Mojang وقت گذراندیم و تبادل اطلاعات داشتیم و از تجربه های موفق اونها توی مایکروسافت استفاده کردیم، همینطور تا تیم ESO تبادل اطلاعات کردیم که (هردوی) اینها خیلی مفید بودند.
هیچکی به ما نمیگه چه کاری باید بکنیم، World of Warcraft عملکرد خوبی داره و آنها (مایکروسافت) به دستاورد هاش افتخار میکنند، و اجازه میدهدند که به کار خودش ادامه بده، اونها خیلی حامی ما بودند و اجازه دادند که بلیزارد، بلیزارد باشه"
🔳 مالکان آیپی Baldur's Gate به دنبال استودیوی سازنده نسخه بعدی این بازی هستند
▫️شرکت Wizards of the Coast که مالک حقوق معنوی D&D و Baldur's Gate گفته اند که امیدوارند بتوانند سازنده ای برای نسخه بعدی پیدا کنند و دوباره ۲۵ سال منتظر نسخه بعدی نباشند.
▪️لاریان، سازنده Baldur's Gate 3 پیش از این گفته بود که نسخه بعدی این بازی را نخواهد ساخت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بخش کوتاهی از تریلر رونمایی از عنوان Kingdom Come Deliverance 2 توسط IGN لیک شد.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازی Capes در ژانر استراتژیک نوبتی سوپرقهرمانی، در تاریخ ۲۹ آوریل برای همه پلتفرمها منتشر خواهد شد.