نظرتون چیه یکم بحرفیمم ممبرای گل؟🌚✨️
ناشناس من؟ بفرما عزیزم : https://abzarek.ir/service-p/msg/3154806
عزیزان خوشحال میشیم اگه نظری در مورد فعالیت داشتید بهمون بگید ؛
ناشناس ادمین (ابزارک) :
https://abzarek.ir/service-p/msg/3154806
ناشناس مالک (دایگو) :
https://daigo.ir/secret/11892666297
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جوری که حاجیو میبرن🤣:))
کپی؟ نه دیگهه
https://eitaa.com/ZME110
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا ایشون از حاجی تعریف میکنن و سید گوشیشونو میگیرن جلو دوربین که حاجی نیوفته🤣
بعدشم سید میگن از منم تعریف کنید🤣🙂:))
کپی؟ نه دیگهه
https://eitaa.com/ZME110
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازم تلاوت خییلییی قشنگ از سید🥺🤌
✨️سورهکهف✨️
کپی؟ نه دیگهه
https://eitaa.com/ZME110
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حضور آقای عزیزی در محفل³✨️
کپی؟ نه دیگهه
https://eitaa.com/ZME110