eitaa logo
هنرستون زنِ زندگی🏴🏴
28.2هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
3.9هزار ویدیو
2 فایل
از خالقی خلاق خلق شدیم؛ تا خلق کنیم...💪 اینجا تلاش میکنم تا هنرمندانه زندگی‌‌تو بسازی 🌹 مدیر کانال:👇👇 https://eitaa.com/Marzie_janam ادمین تبلیغات:👇👇👇 @b_o_sh_ra کانال تبلیغات: https://eitaa.com/Tabliqatzenezendegiii
مشاهده در ایتا
دانلود
. ما چرا این روزها رو می‌بینیم و زنده ایم هنوز😭😭😭 .
. ‌دیدم این مشهد چرا هی‌ بی‌قراری می‌کند جای باران، سیل در این شهر جاری می‌کند ‌دیر فهمیدم که او اندر فراق خادمش عزم خود را جزم دارد گریه زاری می‌کند.😭😭😭 .
. چه عیدی امروز از امام رضا گرفتید آقای رئیسی؟...... شهادت گوارای وجودتون😭 .
میگفتن امام رضا رو سیاسی نکنین آقای رئیسی شما قبل از هر عنواني خادم الرضا بودین خادمی که امام رضا،روز تولدش شمارو خرید...‌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. خوشحالم از اینکه سه سال پیش رییس‌جمهوری رو انتخاب کردم که لایق شهادت بود😢😢 .
بزرگترین حسرت زندگی ام، زندگی نکردن در دهه ۵۰ و ۶۰ بود. همیشه با خودم میگفتم مردم آن زمان چه ایمانی داشتند، چه بصیرتی داشتند که انقلاب را رقم زدند. حسرتم این بود چرا کنار عموهای دوقلو و شهیدم در ۱۷ شهریور و روزهای اول جنگ،همقدم نشدم. آن همه اتفاق، آن همه التهاب مخصوصا بعد از انقلاب جان می‌داد برای گپ و گفت سیاسی. یک هفتادی بودم که ۸۸ و شور مناظره ها، به غلط در سرم بوی قرمه سبزی به راه انداخته بود.چه کیفی می‌داد اینقدر درگیر هیجان و سیاست بودن. فکر میکردم هیجان انقلاب در روزهای اولش در اوج بود و چه حیف من نبودم! زمان خیلی هم نگذشت یکباره من خودم را در روزهای شبیه به دهه شصت دیدم. من نه امام انقلاب را دیده بودم نه مردان درجه یک انقلاب آن روزها را! من با یک استغاثه به محضر امام زمان، شیفته رهبرم شدم. تازه حس کردم نه، هنوز هم انقلاب هست. زمین و زمان چرخید و داغ پشت داغ. منی که آرزوی تنفس در هوای روزهای اول انقلاب را داشتم، از این داغ‌ها نفس کم آورده‌ام. من نه رجایی را دیدم و نه بهشتی را! دربه‌در پی حرف و عملی بودم از یک مسئول انقلابی که تهش دست و دلش به جایی منحرف نشود! دل بریدم از اخبار و رجل سیاسی... آرزوی دهه شصت که به دلم می افتاد، عکس‌های حاج قاسم کنار رهبر مهمان گوشیم می‌شد. رسانه‌ها را رها کردم،نه فقط کار در رسانه را، حتی پیگیری اش را! ستاره باران موشک‌ها، دهه شصت را از سرم پراند! مگر نه اینکه آنها هم آرزوی دیدن این صحنه‌ها را داشتند؟ و حالا من دارم این روزهای حساس انقلابی که راهش ادامه دارد را نفس می‌کشم. شکر می‌کنم خدا را، که مرا نشانده به تماشای چه جای درستی از تاریخ! آنجایی که حالا به « انتخابم » می‌بالم. نفس می‌کشم و می‌بالم به «انتخابی» که در قامتش، رجایی ندیده، برایم به تصویر کشیده شد. https://eitaa.com/ZaneZendegii .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. (وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ(2) هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند که نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.) شاید واسه همینه که هنوز نمیتونیم باور کنیم که شما برای همیشه از بین ما رفتید. قطعا شما از همه ی ما زنده تریید. .
. ولی آقای رییسی شما حتی تو همین چند روزِ رفتنتون کلی به ما خدمت کردید.... وادارمون کردید بیشتر به خودمون ،به عمل مون ،به میزان اخلاص مون تو کارهامون فکر کنیم آقای رییسی حس میکنم به واسطه شما تو همین چند روز به اقا امام رضا نزدیک تر شدم... آقای رییسی نه تنها توقع ما رو از مسئولین به نحوه خدمت شون تغییر دادید ،بلکه انتظارمون از خودمون رو هم تغییر دادید.. به ما یاد دادید که تو هر جایگاه،سمت و نقشی که هستیم میشه شهیدانه زندگی کنیم.... ممنون آقای رییسی به خاطر درس های بزرگی که به ما دادید.... .
🌿 بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ ۚ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيَقْتُلُونَ وَيُقْتَلُونَ ۖ وَعْدًا عَلَيْهِ حَقًّا فِي التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ وَالْقُرْآنِ ۚ وَمَنْ أَوْفَىٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُمْ بِهِ ۚ وَذَٰلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ(توبه۱۱۱) یقیناً خدا از مؤمنان جان ها و اموالشان را به بهای آنکه بهشت برای آنان باشد خریده؛ همان کسانی که در راه خدا پیکار می کنند، پس [دشمن را] می کشند و [خود در راه خدا] کشته می شوند [خدا آنان را] بر عهده خود در تورات و انجیل و قرآن [وعده بهشت داده است] وعده ای حق؛ و چه کسی به عهد و پیمانش از خدا وفادارتر است؟ پس [ای مؤمنان!] به این داد و ستدی که انجام داده اید، خوشحال و شاد باشید؛ و این است کامیابی بزرگ 🌿
. مؤمن را شادمانى در چهره است و اندوه در دل حوصله اش از همه بيش است و نفسش از همه خوارتر. برترى جويى را خوش ندارد و از خودنمايى بيزار است. اندوهش بسيار و همتش بلند و خاموشيش دراز و وقتش مشغول است. مؤمن صبور و شكرگزار است، همواره در انديشه است و در اظهار نياز امساك كند. نرمخوى و نرم رفتار است. نفسش از صخره سخت تر است، در عين حال، خود را از بردگان كمتر مى گيرد. حکمت۳۳۳نهج البلاغه .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. مومن همیشه صبورو با حوصله است حتی اگه قلبش مالامال از غم و اندو باشه .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. مومن آدم یه جا ایستادن نیست ، تو هرشرایطی حرکت میکنه و درجا نمیزنه👌 .
. این روزا فرصت خوبیه تا بشینیم فکر کنیم که چقدر با خودِ آرمانیمون فاصله داریم.. چقدر با ظرفیت واقعی که خدا برامون در نظر گرفته فاصله داریم..... یکم بشینیم تو غار تنهاییمون ببینیم اصلا چند چندیم با خودمون🤔 .
🌿 بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ(فصلت۳۰) بی تردید کسانی که گفتند: پروردگار ما خداست؛ سپس [در میدان عمل بر این حقیقت] استقامت ورزیدند، فرشتگان بر آنان نازل می شوند [و می گویند:] مترسید و اندوهگین نباشید و شما را به بهشتی که وعده می دادند، بشارت باد. 🌿
. بر تو باد پايدارى در راه راست؛ زيرا كه اين كار، به تو كرامت مى بخشد و سرزنش را از تو باز مى دارد. امام علی علیه‌السلام ❤️ میزان الحکمه، ج9، ص 591 .
. سلام و سلامتی و سرزندگی 🖐🌿☺️ .
. ما هم شروع کردیم☺️ وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا و بگو: پروردگارا! مرا [در هر کار و شغلی] به نیکی وارد کن و به نیکی بیرون آور و برایم از نزد خود نیرویی یاری دهنده قرار ده. .