هدایت شده از Why am I me?
چرا جدا با هر عقیده و استایل و دینی و هر زهرماری بازم صلیب میندازن؟ گاون؟
رسما یه توهین بزرگه به این مسیحیت.
حالا درسته دین مسیحیت کتابش تحریف شده ولی ابن واقعا بزرگترین حمله به دین مسیحیته. حتما یه چیزی پشتشه مطمئن باشید
هدایت شده از شبهایحوّا.
جالبه بدونید آغاز این قضیهی صلیب به گردن انداختن کسانی که مسیحی معتقد نیستن، از توهین به مسیح مقدس آغاز شده. همونطور که میدونید یهودیان معتقدن حضرت مريم پاک مقدس، زنی بدکاره بوده (دور باد این گمان پلید از این قدیس) و حضرت عیسیمسیح مقدس هم پس از اینکه به صلیب کشیده شد، مستقیم به جهنم رفت و در اون آتش درحال سوختنه. که خاک بر دهانی که چنین اهانتی کنه به پیامبر اولوالعزم و واجبالتعظم، و به مریم مقدس، از برترین بانوان تمام عالمان.
اوایل این ماجرا، صلیب رو که در مسیحیت نماد قداست خون پاک حضرت عیسیمسیح و مرگ ایشون که بهنظرشون مقدسه (هرچند تحریف و تسخیر مسيحيته) برای به سخره گرفتن مسیح مقدس، بر گردن زنان بدکاره انداختن. یعنی یک مدت خیلی فراگیر شده بود، که عذر میخوام، اما زنانی برهنه صلیب بر گردن میانداختند، عکس میگرفتن و در فضای مجازی منتشر میکردن. تا جایی که حتی صلیب سکشوالایز و جنسیسازی شد. خلاصه بعد از مدتی این موج خوابید، اما پس از اون قبح صلیب گردن هرکسی بودن شکسته شد. و نوجوانانهم به خیال خودشون که چیز جالب و باحالیه، شروع کردن به استفاده از صلیب به بهونهی استایل و اینها. دوتا خط هم چیزی نیست که بگیم زینت خاصی و یا زیبایی مشخصی داشته باشه، نماده. هرچهقدر هم بگیم برای استایل و پوششه، بهخاطر نمادش استفاده میشه. چون اصلاً معنا و زیبایی دیگری نداره، اگر واقعبین باشیم همینطوره. درکل بیدلیل استفاده نکنید، مسیحیان مذهبی و معتقد ناراحت میشن و توهین در نظر میگیرن. حتی در ایران خودمون.
شکارگاهِ Zed
وای برگام💔
من فکر میکردم برای این استفاده میشه که در واقع نشان بدهند اونها یا مسیحی هستند یا به حضرت مسیح ایمان دارند😭(خودم که به این دلیل استفاده میکنم😭)
هدایت شده از شبهایحوّا.
925K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"آن سوی دیوار باغ" ببینید و پس از مرگم منرو به یاد بیارید.
شکارگاهِ Zed
"آن سوی دیوار باغ" ببینید و پس از مرگم منرو به یاد بیارید.
وای گلشید من دیدمش😭خیلی خوبه واقعا😭