شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
شرلوک میبینم چون قتل کارِ خوبی نیست
فیلم و سریال میبینم چون قتل کارِ خوبی نیست
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
فیلم و سریال میبینم چون قتل کارِ خوبی نیست
شما هم خواستید بگید☝️
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
شما هم خواستید بگید☝️
چه تو ناشناس چه تو کانالهاتون☝️
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
چه تو ناشناس چه تو کانالهاتون☝️
ناشناس رو الان چک میکنم ولی کانالهاتون رو فردا پس فردا☝️
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
برای بارِ نمیدونم چندم میگم که تلگرام خیلی جای ترسناکیه
آدمهاش به صورتِ وحشتناکی ترسناک و بددهن هستند
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
آدمهاش به صورتِ وحشتناکی ترسناک و بددهن هستند
دیگه واقعا بددهنی هم حدی داره
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
لازم نیست حتما ویدیو رو دانلود کنم تا بدونم دربارهی دین و سوپرنچراله
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
فقط افسانهها تیزپا رو یادشونه😭
اگر تیزپا رو دیدید و یادتونه دوستِ خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوبِ من هستید😭🤝🫂