شکارگاهِ Zed
برای بارِ نمیدونم چندم میگم که تلگرام خیلی جای ترسناکیه
آدمهاش به صورتِ وحشتناکی ترسناک و بددهن هستند
شکارگاهِ Zed
آدمهاش به صورتِ وحشتناکی ترسناک و بددهن هستند
دیگه واقعا بددهنی هم حدی داره
شکارگاهِ Zed
لازم نیست حتما ویدیو رو دانلود کنم تا بدونم دربارهی دین و سوپرنچراله
شکارگاهِ Zed
فقط افسانهها تیزپا رو یادشونه😭
اگر تیزپا رو دیدید و یادتونه دوستِ خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوبِ من هستید😭🤝🫂
شکارگاهِ Zed
قلبم پیشِ سه گانهی دوندهی هزارتو گیر کرده😭
شاید بهتر باشه بگم قلب و روحم پیشِ خیلی از فیلم و سریال و کارتون و انیمیشن و انیمه و کتاب و ..... گیر کرده😭😭