💢بازی مهمتر هست یا انیمیشن؟
با بررسی بیش از 2000 خانواده بریتانیایی به این نتیجه دست پیدا کرده که بیشتر از نیمی از این خانواده ها، بدون بررسی محتوای بازی هایی که رده سنی آن ها مربوط به افراد بالای 18 سال است، به کودکانشان اجازه تجربه آن ها را می دهند.
این داده ها برای کسانی که با صنعت بازی های ویدیویی آشنا هستند چندان عجیب نیست. در حالی که تمام بازی ها رده بندی سنی مشخصی دارند، اغلب والدین به هنگام خرید بازی برای فرزندان، آن ها را نادیده می گیرند.
جالب است بدانید که چنین نادیده گرفتنی در مورد فیلم ها وجود ندارد و تنها 18 درصد پاسخ دهندگان اعلام کرده اند که به کودکان 10 الی 14 ساله خود اجازه تماشای فیلم های رده سنی بزرگسال را می دهند.
86 درصد از این جامعه آماری اعتراف کرده اند که به محدودیت های سنی بازی های ویدیویی اهمیتی نمی دهند و این رقم برای فیلم های سینمایی چیزی نزدیک به 23 درصد است. در بررسی های Childcare آمده است که 43 درصد والدین بعد از آن که اجازه تجربه بازی های بزرگسال را به کودکانشان داده اند، تغییرات رفتاری منفی را در آن ها مشاهده کرده اند.
⚠️اونقدری که بازی مخربه انیمیشن و فیلم مخرب نیست!
#نظام_رده_بندی_بازی
#اسرا
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
ســـــــلام 🕊
صبح شما بخیر🌞
در ایـن صـبح زیبـا ✨️
ازخداے مهربون ،براتون
آرامـش رو تـمنـا دارم 🕊🤲🏻
زیـرا آرامش
قـطره قـطره ، ڪدورت ها
و دلخستگے های
جـانتـون رو شستشو میـده ...😌
امروزتون پر از حس خوب زندگی🕊🍏
eitaa.com/Zendegi_plus
تا امروز کلی راجع به بازی ها ، انواع بازی ها و پیامد های بازی صحبت کردیم .
اما امروز میخوایم سوار ماشین زمان بشیم بریم تو دل این دنیای هیجان انگیز و راجع به تاریخچه بازی ها باهم صحبت کنیم .
کانال ایتای ما 🧡 :
eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
اینکه چند سال پیش و چه اتفاقی باعث شد که دانشمندا تصمیم گرفتند همچین چیزی خلق کنند و بازی ها چه مسیر پر فراز و نشیبی رو طی کردند تا به چیزی که امروز هستند تبدیل شدند .
راستی شما میدونید اولین بازی کامپیوتری که ساخته شد چه بازی بود ؟ 😉
#بازی
#بازی_کامپیوتری
#تاریخچه_بازی
کانال ایتای ما 🧡 :
eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
ریشه ی تاریخی بازی های دیجیتال امروز رو باید در تلاش مستمر دانشمندان علوم کامپیوتر جستجو کرد .
از نیمه های قرن ۲۰ ام میلادی تحقیق و توسعه کامپیوتر ها با چشم دوختن محققان در رسیدن به رویای دور دست #هوش_مصنوعی هدایت می شد .
در اوج جنگ جهانی دوم دانشمندان در لباس های نظامی برای نفوذ به کد های مخابره شده تلاش میکردند . کلاف سردرگرم کد های ناشناخته تنها به کمک ابزارهای خاص از هم می شکافت . ابزاری که میتوانست نظم محاسباتی کد ها و منطق پنهان اون هارو شناسایی کنه . ایجاد کد های ناشناخته از منطقی پنهان تبعیت میکرد و درک این منطق و تجزیه و تحلیل اون نیاز به هوش انسانی داشت ، اما حجم انبوه تولید این کد ها کار رو از توان انسان خارج میکرد ...
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
#بازی
#تاریخچه
#سواد_رسانه
زندگی پلاس | عشق فطری
ریشه ی تاریخی بازی های دیجیتال امروز رو باید در تلاش مستمر دانشمندان علوم کامپیوتر جستجو کرد . از
در چنین تنگنایی بود که آرزوی #هوش_مصنوعی متولد شد 👁
🖥 اولین بازی کامپیوتری جهان 🎮
دانشمندان علوم کامپیوتر در انگلستان و آمریکا که هر دو تجربه جنگ رو از سر گذرانده بودند . میدان آزمایش هایشان را روی صفحه #شطرنج متمرکز کردند ؛ یک شبیه سازی از صف آرایی دو ارتش در برابر یکدیگر.
دانشمندان اینطور تصور میکردند که اگر بشود کامپیوتری طراحی کنند که در بازی شطرنج قادر به شکست انسان باشد گامی مهم برای دستیابی به #هوش_مصنوعی برداشتند .
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
زندگی پلاس | عشق فطری
🖥 اولین بازی کامپیوتری جهان 🎮 دانشمندان علوم کامپیوتر در انگلستان و آمریکا که هر دو تجربه جنگ رو از
ساختن نمونه های اولیه از کامپیوتر شطرنج باز تا حدود نیمه دهه ۶۰ میلادی طول کشید .
اولین نمونه های موفق صرفا قادر به شکست دادن بازیکنان مبتدی بودند . علاوه بر این حرکت آخر بازی هم دچار مشکل بود .در شرایطی که #کامپیوتر تشخیص میداد با انجام هر حرکتی با واکنش بعدی حریفش شکست خواهد خورد ، قادر به ادامه بازی نبود و هَنگ میکرد .
#شطرنج
#بازی
🔴 اولین نسل از بازی های دیجیتال 🕹
#بازی_های_دیجیتال نسل اول اغلب در شهربازی های سرپوشیده یا قمار خانه ها حضور داشتند و یک سرگرمی نوظهور و ابزاری برای خوش گذرانی بودند . #سرگرمی که بازگشت به دوران عادی زندگی را نوید می داد و کابوس های به جا مانده از دوران جنگ را در قالب سرگرم کننده و #نوستالژی التیام می بخشید .
این بازی ها نتیجه تمایل انسان به فراموش #خاطرات تلخ ویرانی و جنگ و هوش مصنوعی آرزوی دور دست رهایی از وحشت شکست رو دنبال میکرد .
مدت زیادی نگذشت که بازی های دیجیتال با چهره جدید همراه شدند نسل دوم این بازی ها دستگاه های کوچکتری بودند که به گیرنده های تلوزیونی متصل می شدند .
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
📽 آیا میدانید اولین نسل از کنسول ها یا دستگاه های #بازی_ویدئویی چه بوده است؟🎮
اولین نسل #کنسول بازی با «مگناوکس ادیسه / Magnavox Odyssey» در سال 1972 میلادی آغاز شد و تا سال 1977 میلادی ادامه پیدا کرد، که به نام «جعبه قهوه ای» شناخته می شد و توسط #رالف_ بایر طراحی شد.
در دهه 1350 خورشیدی کنسول های مگناوکس ادیسه وارد ایران شد و به «تی وی گیم» شهرت پیدا کرد.
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
نسل سوم دستگاه های بازی دیجیتال🕹
روند موفقیت آمیز نسل دوم بازی های دیجیتال که با دستگاه های خانگی شرکت #آتاری در آمریکا به اوج خود رسیده بود با ظهور نسل سوم پیشرفت چشمگیری داشت .
نسل سوم دستگاه های #بازی_دیجیتال که شرکت #نینتندو Nintendo شرکتی در ژاپن از آن رونمایی کرد چنان ترقی پیدا کرد که دروازه بازار های بین المللی را به روی بازی های دیجیتال باز کرد .
سودآوری این بازار نوظهور از این صنعت سرگرمی رقابتی بین دو قطب بازی سازی در دهه ۸۰ میلادی شکل داد .
آمریکا و ژاپن فاتح و مغلوب جنگ جهانی دوم در نبردی اقتصادی برای صنعت فرهنگی و تفریحی دوباره در برابر هم قرار گرفته بودند .
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
📺 رسانه داستان گو
صنعت بازی سازی ژاپن بازی ها را میش وز پیش به یک رسانه داستان گو تبدیل کرد .بازی های ژاپنی سرگرمی های مفرحی بودند که با داستانی کوتاه و ساده پایانی خوش رو به همراه داشتند .
ژاپن با وارد کردن داستان به جهان بازی تحولی تاریخ ساز برای آینده این رسانه جدید رقم زد .
#بازی
#داستان
#رسانه
کانال ایتای ما 🧡 :
eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
🖌 تاثیر پیشرفت گرافیکی در بازی ها
پیشرفت گرافیکی نسل سوم و چهارم بازی های دیجیتال پیش از پیش فرصت را برای نمایش باور پذیری از خشونت و جنگ مهیا کرد ؛ از طرفی رقیب ژاپنی در طراحی بازی های دیجیتال تعهد داشت که از خشونت پرهیز کند اما در سوی دیگر صنعت بازی سازی در آمریکا از این موضوع به عنوان یک مزیت رقابتی استفاده میکرد و بازی هایی روانه بازار میکرد که برای اولین بار تصاویری خاص از خشونت را با سرگرمی ترکیب می کرد .
#سرگرمی #رقابت #بازی
کانال ایتای ما 🧡 :
eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
💢نسبت هویت و بازیهای دیجیتال
#هویت یکی از پرچالشترین مفاهیم علوم انسانی و به طور خاص علوم اجتماعی است.
یکی از این ظرفیتها در دنیای بازیهای دیجیتال امکان #سفارشیسازی بازیهای مختلف است.
هنگام سفارشیسازی، بازیکن با انبوهی از گزینهها مواجه میشود که باید بین آنها انتخاب نماید و دقیقاً در همین لحظه است که میتواند به خودش به عنوان یک #موجودبیرونی نگاه کند و در مورد خودش قضاوت کند.
#هویت
#بازی_دیجیتال
کانال ایتای ما 🧡 :
eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
زندگی پلاس | عشق فطری
💢نسبت هویت و بازیهای دیجیتال #هویت یکی از پرچالشترین مفاهیم علوم انسانی و به طور خاص علوم اجتماعی
بازیکن تصور میکند، آزادانه مشغول انتخاب بین تمام گزینههاست و میتواند انتخاب خیلی خوبی داشته باشد اما او در واقع مشغول انتخاب بین گزینههای «موجود» است. به هر حال بازی هرچقدر هم بزرگ باشد، محدود و دنیایی ساخته شده است و مثل سایر رسانهها توسط سازندگان با اهدافی مشخص «ساخته» شده است. بنابراین ممکن است گزینههایی که بازیساز در اختیار بازیکن قرار میدهد، #جهتدار و در پی هدفی انتخاب کرده و در بازی قرار داده باشد. برای مثال، تمامی لباسهای زنانه در بازی GTA V طوری طراحی شدهاند که حدی از جذابیتهای جنسی و زنانه را ارائه دهند یا در بازی Talking Tom gold runner ، بازیکن در برابر خریدهای متنوع و به روز کردن مدام تجهیزات، پاداش دریافت میکند که اینها خود دارای اثرات متفاوتی هستند.
کانال ایتای ما 🧡 :
eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
زندگی پلاس | عشق فطری
بازیکن تصور میکند، آزادانه مشغول انتخاب بین تمام گزینههاست و میتواند انتخاب خیلی خوبی داشته باشد
سفارشیسازی تمام ظرفیت بازی برای هویتبخشی به بازیکن نیست. از زاویهای دیگر، بازیهای دیجیتال دارای روایت نیز هستند. در واقع #روایت است که بازی را ریلگذاری میکند و به عناصر مختلف دنیای بازی معنا میبخشد. روایتهای بازیهای دیجیتال، به عنوان میانجی با جهان اجتماعی بازیکن عمل کرده و هویت اجتماعی بازیکن را نیز تحت تاثیر قرار میدهد. نمونه آشکار هویتبخشی روایتها، بازیهایی مانند Assassin’s Creed هستند که روایت و داستان تاریخی دارند. سبکهای گوناگون بازیها دست به نوعی بازسازی تاریخ میزنند و روایت از گذشته را به بازیکن منتقل میکنند که باعث شکلگیری ایدههای ذهنی نسل جدید و مخصوصا بازیکنان از آن رویداد تاریخی باشد. بازیهایی مثل Age of Empires، Call of duty ww2، Battlefield1 و بسیار بازی دیگر که بازیکن را در یک فضای تاریخی از روم باستان گرفته تا انقلاب کبیر فرانسه و جنگهای جهانی و حتی تاریخهای معاصر مثل جنگ آمریکا با عراق یا افغانستان قرار میدهد، از این جملهاند.
کانال ایتای ما 🧡 :
eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
زندگی پلاس | عشق فطری
سفارشیسازی تمام ظرفیت بازی برای هویتبخشی به بازیکن نیست. از زاویهای دیگر، بازیهای دیجیتال دارای
هویتهای جنسیتی، نژادی و قومی نیز میتوانند در بازی شکل بگیرند و بازیکن با ویژگیهای اقشار مختلف اجتماعی و مشخصه معرفیکنندهی آنها رو به رو و آشنا شوند. برای مثال بازیکنان دختر، به بازیهای دیجیتالیای بیشتر تمایل دارند که شخصیت آنها دختر است. از طرفی بازنماییهایی که از بدن زنان در این بازیها صورت میگیرد، به شکل معناداری شبیه هم است که باعث میشود نقش مهمی در ارائهی الگوی هویت جنسیتی بازیکنان ایفا کند. همچنین زنان در بازیها یا قربانیاند یا رفتارهای مردانهای از خود نشان میدهند که باعث میشود بازیکن، نگاه خاصی را نسبت به خود و نقشآفرینی اجتماعیاش اتخاذ کند. در مثال دیگر، در بازی GTA san andreas یک جوان گردن کلفت سیاهپوست در رقابت با یک گروه خلافکار سیاهپوست دیگر و گروههای خلافکاری خارجی دیگر در ایالات متحده، هر خلافی را مرتکب میشود. مشخصا اینجا، غیر از بازنمایی، نقش روایت و قواعد بازی در شکلدهی به هویت یک سیاهپوست؛ پررنگ است.
کانال ایتای ما 🧡 :
eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
همراه ما باشید با نقد و بررسی Kena: Bridge of Spirits؛ زندگی در انیمیشن
#بازی
#انیمیشن
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
به Kena: Bridge of Spirits خوش آمدید! این بازی با الهام گرفتن از هر رسانهای که فکرش را بکنید، به دنبال الهامبخشی به کسانی است که فکرش را هم نمیکنید: کودکان و بزرگسالان در آن واحد! اما این بازی به راستی کدام قشر را به تجربهای سرگرم کننده هدایت میکند یا حداقل برای کدام طیف سرگرم کنندهتر ظاهر میشود؟ آیا کودکان مخاطبان خوبی برای اولین بازی Ember Lab هستند یا این استودیو تازهکار بازیهای ویدیویی باید به دنبال جلب نظر افراد بزرگتری باشد؟
#بازی
#انیمیشن
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
زندگی پلاس | عشق فطری
به Kena: Bridge of Spirits خوش آمدید! این بازی با الهام گرفتن از هر رسانهای که فکرش را بکنید، به د
🔴 🎎 همچون نیاکانمان
عنوان این بازی بدون هیچ مشکلی نام شخصیت اصلی و طرح داستان آن را فریاد میزند. کنا شخصیت اصلی به عنوان یک راهنمایی ارواح، سنت نیاکانش را ادامه میدهد.
او به سرزمینی پا گذاشته است که ارواح از آن برای گذشتن به مرحله بعدی زندگیشان استفاده میکنند. کنا خیلی زود متوجه میشود که مسیر پیش رویش بسیار زیبا ولی پر از مشکل و مانع است.
دوستانی که او در مسیر ملاقات میکند، میتوانند مانعها را تبدیل به پلی کنند که کنا از نقطهای به نقطهای دیگر، به سوی هدفش حرکت کند و در این بین نقاط مختلف را از مشکلی که این جهان را گرفتارش کرده است، پاک کند تا دیگران هم به مرحله بعدی زندگی خود گذر کنند.
#بازی
#انیمیشن
#سرگرمی
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
زندگی پلاس | عشق فطری
🔴 🎎 همچون نیاکانمان عنوان این بازی بدون هیچ مشکلی نام شخصیت اصلی و طرح داستان آن را فریاد میزند. ک
🎭شخصیتهای موجود در بازی هر کدام نقش بهخصوصی را در پیشبرد داستان و ویژگیهای جدید گیمپلی ایفا میکنند اما...
مشکل اینجاست که حضور آنها چندان مهم به نظر نمیرسد و بازی هم آنقدری که باید، سعی نمیکند آنها را مهم نمایش دهد.
بنابراین احساسی که شما از آنها دارید، برخلاف تاثیرشان رقم میخورد و این یک تناقض آشکار در شخصیتپردازی و یا حداقل ارائه شخصیتها به وجود میآورد.
#انیمیشن
#بازی
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
برای مثال شخصیت روسو که خیلی زود تبدیل به یکی از دوستان کنا و راهنمایان او میشود، با وجود تاثیر غیرقابل انکار بر آزاد شدن مهارتهای جدید در گیمپلی و تاثیر روی داستان، هرگز شبیه به یک راهنما و حتی شبیه به یک دوست نیز به نظر نمیرسد.
بنی و سایا به عنوان دو عدد از دیگر شخصیتهای مهم حاضر در بازی که اتفاقاً سن بسیار کمی هم دارند، صرفاً بامزه و وحشتزده به نظر میرسند اما شما به سختی میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید یا در شرایطی که نیاز به دلسوزی است، به فکر سرنوشت آنها باشید.
همین موضوع تا حدودی برای شخصیت منفی داستان هم رخ میدهد. تاکنون بازی، فیلم و یا کتابهای متعددی با نشان دادن کمترین مقدار حضور شخصیت منفی توانستهاند یک شخصیتپردازی به یادماندنی و خوفناک را رقم بزنند.
#بازی
#انیمیشن
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
سازندگان تلاش زیادی کردهاند تا ماجراجویی کنا، دوستان او و حتی Rotهای همراهش را جذاب جلوه دهند. ولی معمولاً اهداف و مسیری که باید برای رسیدن به آنها بپیمایید، اشتیاقی را در درونتان ایجاد نخواهند کرد.
در حقیقت بیشتر این اهداف مربوط به شخصیتهای درون بازی هستند و شما وادار هستید که برای رسیدن به هدف خودتان، به آنها کمک کنید. در غیاب یک شخصیتپردازی مناسب برای آنها، انگیزهها و نیازهایشان نیز قدرتمند و ملموس به نظر نمیرسند.
حتی برای شخصیت اصلی بازی، کنا که شما تقربیاً ۱۰ ساعت را کنار او سپری خواهید کرد، هیچ پیشینهای ارائه نمیشود و شما باید انتظار خود برای شناختن او را تا صفحه پایانبندی به دنبال بکشید.
شاید این بازی درباره کنا و یا شخصیتهای داخل بازی نباشد و هدف اصلی خود را به ارائه یک پیام خلاصه کند اما این پیام بدون نزدیک شدن به افرادی که تنها چند متر با شما فاصله دارند، باید کیلومترها راه را برای رسیدن به مقصد طی کند.
#بازی
#انیمیشن
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
زندگی پلاس | عشق فطری
سازندگان تلاش زیادی کردهاند تا ماجراجویی کنا، دوستان او و حتی Rotهای همراهش را جذاب جلوه دهند. ولی
همانطور که میدانید بازی Kena: Bridge of Spirits بهترین عملکرد را روی کنسول نسل نهمی پلی استیشن ۵ سونی و رایانههای شخصی دارد.
در تجربه بازی روی پلی استیشن ۴ بعضی از جلوههای بصری آن تضعیف شدهاند که موضوع عجیبی نیست. بافتهای بازی کیفیت بالایی را به تصویر نمیکشند و در برخی از صحنهها تاخیر کوچکی در بارگذاری بافتها مشاهده میشود.
کیفیت چهره و یا دشمنان بازی نیز با در نظر گرفتن الگوی طراحی هنری آن قابل قبول هستند. گاهاً در صحنههایی که چندین دشمن در قاب قرار میگیرند، افت فریم نامحسوسی رخ میدهد که بر تجربه بازی تاثیر نمیگذارد.
#انیمیشن
#بازی
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
داستان و شخصیتپردازی Kena: Bridge of Spirits میتوانست به مراتب بهتر باشد. روایت بازی نیز به دلیل عدم وجود هیچگونه اتفاق و رویداد قابل توجهی، اشتیاقی برای بازیکن ایجاد نمیکند.
گیمپلی با اختلاف بسیار زیادی، تا حد زیادی سرگرم کننده است و به واسطه مدت زمان مناسب آن، تا انتهای بازی خسته کننده نمیشود. با این وجود نمیتوان از مشکلات آن چشم پوشید و درباره پتانسیلهای از دست رفتهاش حرفی به میان نیاورد.
با این وجود حتی گیمپلی هم ارزشمندترین بخش Kena: Bridge of Spirits نیست. جلوههای بصری این بازی آن را منحصربهفرد و لایق احترام میکند. بازی یاد شده به خاطر جلوههای بصری ماندگار خود و ترکیب آن با موسیقی، به یک نمونه تعاملی از انیمیشنهای پیکسار در دنیای بازیهای ویدیویی تبدیل میشود.
#انیمیشن
#بازی
#گیم
#معرفی
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
📌📑 جمع بندی
اگر جلوههای بصری بیهمتا و یک ماجراجویی سرراست اما لذتبخش برای شما اهمیت زیادی دارند و در این بین چندان به چالش برانگیز بودن گیمپلی و جذابیت معماها اهمیت نمیدهید، Kena: Bridge of Spirits دنیای قابل اکتشافی است که انتظار شما را میکشد.
#معرفی_بازی
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
💡✅️ نکات مثبت بازی
Kena: Bridge of Spirits
زندگی در انیمیشن
#بازی
#نکات_مثبت
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
💡⛔️ نکات منفی بازی
Kena: Bridge of Spirits
زندگی در انیمیشن
#بازی
#نکات_منفی
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir
نکاتی را که والدین👨👩👧 باید برای ارتقاء #سوادبازی🎓 فرزندان در نظر گیرند شامل موارد زیر است :
1.انتخاب بازی مناسب🎮
2.رده بندی سنی بازی👶🏻
3.جنسیت در بازی و بازیکن👩🏻🦰👨🏼
4.مکان بازی🌇
5.زمان بازی⏱
6.نظارت غیر مستقیم📸
7.رفتارهای جایگزین🤾🏻♀️🎯♟🎲🎻
8.همراهی با بازیکن👨👦
9.آگاه سازی🖥
⚠️آیا در این موارد اطلاع و تخصص کافی دارید؟
😍زندگی پلاس به شما کمک میکنه دانش و مهارت سواد بازی رو کسب کنید.
#سوادبازی
#والدگری_عصردیجیتال
💢همراه باشید تا درمورد تک تک این موارد صحبت کنیم.😍😍
کانال ایتای ما 🧡 :
https://eitaa.com/Zendegi_plus
صفحه اینستاگراممون 💬 :
@zendegiplus1.ir