eitaa logo
- ضُـحـیٰ .
4.8هزار دنبال‌کننده
233 عکس
270 ویدیو
0 فایل
- نـوری‌که‌از‌میـان‌تاریکـی‌ها‌می‌تابد‌؛ تو‌را‌نجـات‌می‌دهدو‌بـه‌ساحـل‌آرامش‌می‌رسـانـد . [نـوری‌بـه‌نـام‌ابـاعبـدالله ] فؤروارد‌‌ کنید ؛ کپی راضی نیستیم .
مشاهده در ایتا
دانلود
حالا ما مانده‌ایم و دلتنگی خنده های او 💔 : ) .
اللهم عجل لولیك الفرج ..
"امیر‌المومنین‌علی" شیفته و دلبسته کسی نباش ك از تو روی گردان است و به تو محل نمی‌گذارد .
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ء ؛ شیرین تر از بغل مادر ، حَـرم حـُسیـن ♥️ : ) .
آدم ِامن ِزندگیم حسین ؛ همون رفیق همیشگیم حسین : ) ..
آقای امام رضا ؛ در آغوش بگیر نوکر بی‌پناهت را .
آرام کن قلبی را ، ك کسی به جز تو به دردش آگاه نیست : ) ..
- ضُـحـیٰ .
دلنوشته‌ای‌برای‌امام‌رضای‌من : حرم شما از بچگی بهترین خاطراتو برای من ساخته .. از زمانی که کم سن و سال بودم تا به همین الان وقتی هنوز راه رفتن یاد نگرفته بودم در حرم شما غلت میخوردم راه رفتن که یاد گرفتم با شوق و ذوق در حرم شما می دوییدم وقتی حرف زدن بلد نبودم به حرم شما اومدم و با نگاه کودکانه ام با شما حرف میزدم ، درد و دلای کودکانه ام را می گفتم و تا همین الان شما آقای درد و دلای محرمانه من بودید .. بهترین سرسره بازی هایم در حرم شما بوده معماری با مهر های حرم .. هنوز که هنوزه با اینکه بزرگ شده ام این بازی ها رو در حرم شما دارم .. الان روی پاهای خودم به سوی بغل شما می آیم با یاد و خاطره آن زمان که روی شونه های بابا به بغلتان می آمدم .. حس شب تا صبح های حرم رو که هیچ جوره نمیتونم توصیف کنم .. صحن گوهر شاد .. نشستن روبه روی گنبد .. چرخیدن در صحن با مداحی .. بهترین حس های زندگیم .. شب قدر امسال که در حرم شما بودم .. هوای بارونی .. آسمون تیره .. صفحاتی از قرآنم که خیس شده بود ردی از باران آن شبِ فراموش نشدنی است .. سفری که با دوستانم داشتم ..چه بازی هایی که در حرم شما نکردیم .‌. چه گریه ها و خنده ها .. چه خستگی های ارزشمند و شیرینی که در آن سفر داشتیم .. هر دفعه که به حرم شما میرسم احساس میکنم پس از یه سفر طولانی به خانه ام رسیده ام .. به یه پناهگاه امن .. شما تنها کسی هستید که بدون فکر اینکه نکند به کسی بگوید .. نکند سرزنشم کند .. غم و غصه هایم را بهتان می گویم .. راحت می توانم پیش شما گریه کنم .. و بعد از تمام گریه هایی که پیش شما کردم آرامشی بوده که در هیچ جا پیدا نمی شود .. شاید یک حس سبکی است .. حرف که زیاد است اما یه سری حرف ها باید بین خودمان باشد .. پس همین جا تمامش می کنم .. تولدتون مبارک پناه دلشکسته ها، تولدتون مبارک بهترین ، مهربون ترین بابای دنیا 🤍.