🌱رفقایِ معتکفم؛
تو لحظه لحظههایِ حالِ بی نظیر معنویتون، مخصوصا نیمهشبهایی که میون نور محراب در حال مناجاتین، تو اوجِ عمیق ترین احساسِ بندگی و تضرع و توسلاتتون برای ظهور دعا کنید.
وَ خیلی التماس دعا🙏🏻
به یادِ همه اونهایی که التماس دعا داشتن باشین .
کاربربهاصطلاحمؤمن"
ولی درستش این بود که هر وقت این دنیا ما رو زیادی غریب گیر آورد ، در عرض ثانیه طیالارض کنیم نجف ..
ازخداوندبخواهید،
زیادهمبخواهید.
زیراهیچچیزربرایاو
زیادوبزرگنیست!
-حضرتمحمد(ص)
شهید ابراهیم همت وقتی برایِ اولین بار جواب نه میشنوه پا میشه از منطقه جنگی میره دانشگاهِ خانومش جلویِ همکلاسیاش میگه: شما همش از جهاد حرف میزنید..
فکر میکنید من خشک مقدسم شمارو توی خونه زندانی میکنم؟!
نه من دوست دارم خانومم چریک باشه ^^
یه نویسنده ای میگفت:خواب دیدم
امام زمان ظهور کرده، و من نوشته
هامو درحالیکه دستم گرفته بودم
آتیش گرفته بودند وآقا ناراحت بود
از دستم ؛میگفت نوشته هایی که
بااخلاص نوشته نشدند به دردِ خود
آدم نمیخورن چه برسه به امام . . !
حواسمون هست؟
"خدای واقعی" بین این همه کانال و مدرک و طومار رزومه ها و منبرهای چند ساعته و هزاران فالوور کجاست ؟!
پیامبر امی با خطبه های یک خطی
امتش را تا قیامت موعظه کرد و تربیت !
به عرش رساند و شراب وصل نوشاند .
قولوا لا اله الا الله تفلحوا . .
"محمد" باشی ؛
همین یک جمله کافی ست
برای زیر و رو کردن کافرترین کافرها .