eitaa logo
ضحـیٰ²¹³
472 دنبال‌کننده
357 عکس
71 ویدیو
0 فایل
#ابناء‌الحیدر [الٰهی؛ إِسْتَعْمِلْنیٰ لِماٰ خَلَقْتَنی لَهُ] نشر مطالب؟ باذکر استغفار . موقوفه‌ی؛مادرم‌،حضرت‌ِزهراء . فی‌آغوشِ‌الله .
مشاهده در ایتا
دانلود
_مقصوددیدن‌توست ؛مردن‌بهانه‌است. . .💛 فَمَن‌یَمُت‌یَرَنی
‌در رگِ غیرتِ من درد اگر جاری بود‌ گریه های منِ دلتنگ اگر کاری بود‌ ‌صبح برگشتن‌ِتان دیر نباید می‌شد‌ درقنوت من اگرخواهِش بسیاری بود - یابن‌الحسن -
پایِ آدم‌ جایی میره که دلِش رفته . . دل‌هارو‌ مراقب‌ باشیم تا پاها جایِ بد نره ! ( :
کلماتي که نثار قلب و روحِ آدم می‌کنید تهی و پوچ نیست ، بار و انرژي داره ، گاهی مثل اسید عمل میکنه . لذا مواظب حرفایی که میزنید باشید .
_ گفتم : تو بزرگی و نزدیکیت برای من ِکوچک، خیلی دوره . تا اون موقع چیکار کنم ؟ گفت : کارهایی را که گفتم انجام دهید و صبر کنید تا خدا خودش حکم کند (یونس۱۰‌۹) گفتم : خیلی خونسردی ! تو خدایی و صبور . من بنده‌ات هستم و ظرف صبرم کوچیک . یه اشاره کنی تمومه . گفت : شاید چیزی که شما دوست دارید، به صلاح‌تان نباشد (بقره۲۱۶)
‹ ورود › مرد ‹ به › میهن ‹ برای › آبادی !
حضرت رباب‌س روز ها در میان آفتاب می‌نشستند زنان و علویات پرسیدند : چرا به سایه منزل نمیکنید ؟ حضرت فرمودند : آه ، چگونه در سایه منزل کنم ، وقتی که وارد قتلگاه شدم و بدن حسین بن علی‌ع را برهنه میان آفتاب دیدم ، قسم خوردم که دیگر به سایه ننشینم .. - مقتل‌خطی‌عمان‌البکاء ص۲۰۷ ؛
اگر"عشق" آخرین عبادت ما نیست پس آمده‌ایم این‌جا برایِ کدام درد بی شفا شعر بخوانیم و باز به خانه برگردیم..؟ -سید‌علی‌صالحی
از کوتهی ماست که دیوار بلند است آرامش افسانه است ما زاده دردیم گرچه دل ما شکست اما محکم تر شد '
می‌گفت: مذهبی‌وغیرمذهبی‌نداره آدم‌بایدبرای‌خودش‌ارزش‌قائل‌بشه. هرچیزی‌رونبینه، هرچیزی‌روبه‌زبون‌نیاره، هرچیزی‌روگوش‌نده...
خودت نیامدی اما ! برف روز جمعه ات روی گنبدِ فیروزه‌ایت میهمانت شد :)✨♥️ یا صاحب الزمان:)