اگر"عشق"
آخرین عبادت ما نیست
پس آمدهایم اینجا
برایِ کدام درد بی شفا
شعر بخوانیم
و باز به خانه برگردیم..؟
-سیدعلیصالحی
از کوتهی ماست که دیوار بلند است
آرامش افسانه است ما زاده دردیم
گرچه دل ما شکست اما محکم تر شد
'
میگفت:
مذهبیوغیرمذهبینداره
آدمبایدبرایخودشارزشقائلبشه.
هرچیزیرونبینه،
هرچیزیروبهزبوننیاره،
هرچیزیروگوشنده...
خودت نیامدی
اما ! برف روز
جمعه ات روی گنبدِ فیروزهایت میهمانت شد :)✨♥️
یا صاحب الزمان:)
ببینمومن؛
هر چقدرمحرفدرستبزنی...
تاوقتی خودت به حرفاتعملنکنی؛
مثاینمیمونه،آببریزیتوآبکش!
ولیبعضیاچهقشنگبدونهیچلفظبازیبیانمیکننحرفیکهداخلسلولهای حفرهقلبشونجریانداره♥️
قصـه این است ك . .
بچـه شیعـه دو بار متولـد میشود .
یك بار طبق تاریـخ موجـود در شناسنامـه ،
و دیگـری زمانی ك . .
[ خنکای ِعشـق مرتضـیٰعلـی را ،
در قلبش حس میکنـد ] .
اهل ِخیبر !
این همـان محبوب ِدلها ایلیاست ،
جان ِموسی چشـم بگشایید ،
این هارون ِماسـت .
پیش ِخود گفتید این در را چه محـکم بستهاید ،
در به روی فاتح درهای ِعالـم بستهاید ؟
در به در ، دنبال ِحیدر عاشقانش روز و شب ،
در به رویش بستهاید ؟
ای قفل بر دلها ، عجب .
دل به این دیوارهای بی اثر خوش کردهاید ؟
آی ، حیدر میرسد .
دل را به در خوش کردهاید ؟
- امیـرالمؤمنینعلــي¹¹⁰ .
#قلمِدل
ولی جدا ً به یه راهیان ِنور محتاجیم .
بوی کربلا ُشهدا از خاك ِشلمچه استشمام میشه .
ملتمس ِتوسلاتون هستیم که دعا کنید حالا که این اهواز رفتنِ گرفت هویزه هم میهمان ِبقیه دوستانِ آسمونی بشیم🥲
قله ی معارف همینه
که آدم بفهمه دغدغهیِ
اصلیش باید رسوندن
خودش به خدا باشه . . !(: