أسالکعَملاًتُحببهمَنعمِلَبه
منو ببر سمت اون کاری که محبوب تو بشم !
- صحیفهسجادیه
حالا که شلمچم . .
حضرتِ مادر همونجا که مهمونشون بودم دقیقا حوالی مغرب یکی از حاجاتِ دلم رو برآورده کردن که ،
نیمهشعبان راوی باشیم ان شاءالله برای پسرشون <🤍>
ولی امشب در سالها پیش یک تلاشِ جمعیِ به ثمر نشسته .. آقا بلند بگید #اللهاکبر🇮🇷 .
گریه میکرد
بهم میگفت زمانِ انقلاب
چادر از سر خانم ها میکشیدن
به طرز وحشتناکی انقلابیون رو شکنجه میکردن و مردم برای اینکه بخوان یه قدم کوچیک برای اسلام بردارن باید حسابی سختی میکشیدن.از پخش اعلامیه و چاپ یواشکیِ اونها گرفته تا تظاهرات و دستگیر شدن و شکنجه های بعدش... میگفت یه عده از مادرها عزیز دردونه هاشونو فدا کردن و خیلیها سایه سرشونو از دست دادن.
میگفت حالا ما توی این وضعیت آروم و امینت هیچکاری برای انقلابمون نمیکنیم.
بعد هم قطرهی اشک رو از گوشهی چشمهاش پاک کرد :)
#روایتِوـی
با تمام وجود گناه کردیم ؛
نه نعمت هایش را از ما
گرفت ، نه گناهانمان را
فاش کرد !
اگر بندگیاش را میکردیم
چه میکرد ؟! (:
- آیتاللهبهجت
خروج از ماه رجب
مثل خروج از شهر نجف میمونه
که فقط یک چیز تو رو آروم میکنه
رسیدن به حسین . .
سلام بر ماه پیامبر ،
سلام بر ماه رحمه للعالمین ،
سلام بر ماه خير خلق الله ،
حبیبم ، محمد [ص] . .
شعبان مثل آب روون میمونه
سبک و دل انگیز.. :)
رسیدن به ماه شعبان گوارای وجودمون :)
الحمدلله رب العالمين .