ضحـیٰ²¹³
اگر سپاه نبود ؛ نه تنها کشور نبود ؛ بلکه بسیاری از کشور های منطقه هم نبودند . . .
قـَسم به«قـٰاف»!
قـٰاسم،مقـٰاومت،قـُدس . .
ما آدمزاٰدهها برای زیستن در کنجِ این سیارهی رنج به عمر نوح ، صبر ایوب ، گنجِ قارون ، معجزات موسیٰ ، مقام عیسیٰ و گاهاً زبانِ سلیمان نیازمندیم. یادت نره همهی ما اولین بارمان است که زندگی میکنیم ، بیتجربهایم و تنها . . . پس اگر نمیتوانید مَرهم باشید ، زخم هم نباشید !
#بهوقتِشب 🌘
تنهایی یعنی کسی نباشد از رنجهایت برایش بگویی ، یا شادیهایت را به او ابراز کنی ؛ خدا گاهی انسان را تنها میگذارد تا با خودش مناجات کنیم (:
- حاجآقاپناهیان -
ضحـیٰ²¹³
#فاطمه_دانیال
-هم خوشحالم برات هم بسیار دلتنگ
هم میخندم هم یهو یادم میاد نیستی بغض میکنم
هم امید دارم به آینده هم با خودم میگم بی دانیال که چی؟
-هم ذوق فردا رو دارم هم غصه امروز و
هم حس میکنم هر لحظه کنارمی هم یادم
میاد جسمت زیر خاکه
#فاطمهٔ_دانیال
بارالٰها ؛
این حالاتی که میگذرد از ما تو هیچ صدایی رو مثل صدای
نوحه ها تو گوش ما خوش نکن !
#بهوقتِشب 🌘