ضحـیٰ²¹³
_
اما خدا را شکر ، که آخرت آفریده شد !
دنیا برای یکبار دوست داشتنِ علی و اولادش ،
اصلا کافی نبود و نیست ؛
میگفت :
دعا کردن ،
یخ ِرابطه ی ما با خدارو آب میکنه
و چیزی که از رهگذر این صمیمیت بدست میاریم
بیشتر از برآورده شدن حوائجمون به کارمون میاد !
حتی اگه این روزها بهت سخت میگذره ؛
اما میگذره رفیق !
غصهی چی رو خوردی ؟!
خالقته .. !
بهش توکل کن ، بهش اطمینان کن ..
برات بد نمیخواد ..
شاید میخواد یکم بری سراغش :)
نزاری غم و غصه قلبتو بگیره ها !
ضحـیٰ²¹³
کجایی آقا؟!... +چقدر قشنگه که هربار از اینجا رد میشیم پدر پیاده میشه، میایسته... دست ادب به سین
و انگار که بودنت برایمان دست آویزیست برای ادامه به زندگی ؛)
ضحـیٰ²¹³
یا ابیعبدالله غمی هم اگر هست تو دلخوشیِ منی :)
؛
داخل کانالی، نگاهم به عکسی که زیرش نوشته شده بود[ ضریح ششگوشه ] افتاد.
پیش خودم گفتم بازش نمیکنم چون اگر ببینم، گریه است که گریبان قلبم را میفشارد
رد شدم اما...
حسین دیدنی نیست...
حال! اشکهایم گریبان قلبم را پیچاند ُفشرد ((:!
#قلمِدل
بشو مؤمن ِجمعتون،
یجورایی الگو باش ؛
دوتا کار ِخوب یاد ِ
بقیه بده بشه برات
صدقهی جاریه .