eitaa logo
ضحـیٰ²¹³
472 دنبال‌کننده
357 عکس
71 ویدیو
0 فایل
#ابناء‌الحیدر [الٰهی؛ إِسْتَعْمِلْنیٰ لِماٰ خَلَقْتَنی لَهُ] نشر مطالب؟ باذکر استغفار . موقوفه‌ی؛مادرم‌،حضرت‌ِزهراء . فی‌آغوشِ‌الله .
مشاهده در ایتا
دانلود
سرگرم ِدنیا شدن، انسان رو از زیبایی‌های آسمون دریغ میکنه . 🌘
حتی اگه این روزها بهت سخت می‌گذره ؛ اما می‌گذره رفیق ! غصه‌ی چی رو خوردی ؟! خالقته .. ! بهش توکل کن ، بهش اطمینان کن .. برات بد نمی‌خواد .. شاید میخواد یکم بری سراغش :) نزاری غم و غصه قلبتو بگیره ها !
کجایی آقا؟!... +چقدر قشنگه که هربار از اینجا رد می‌شیم پدر پیاده می‌شه، می‌ایسته... دست ادب به سینه می‌زاره، سر خم می‌کنه و به او سلام میده...(:
یا ابی‌عبدالله غمی هم اگر هست تو دلخوشیِ منی :)
ضحـیٰ²¹³
یا ابی‌عبدالله غمی هم اگر هست تو دلخوشیِ منی :)
؛ داخل کانالی، نگاهم به عکسی که زیرش نوشته شده بود[ ضریح شش‌گوشه ] افتاد. پیش خودم گفتم بازش نمی‌کنم چون اگر ببینم، گریه است که گریبان قلبم را میفشارد رد شدم اما... حسین دیدنی نیست... حال! اشکهایم گریبان قلبم را پیچاند ُفشرد ((:!
بشو مؤمن ِجمعتون، یجورایی الگو باش ؛ دوتا کار ِخوب یاد ِ بقیه بده بشه برات صدقه‌ی جاریه .
ما خستگانیم و تویی صد مرهم بیمار ما ما بس خرابیم و تویی هم از کرم معمار ما...
ضحـیٰ²¹³
ما خستگانیم و تویی صد مرهم بیمار ما ما بس خرابیم و تویی هم از کرم معمار ما...
- درهیاهویِ‌ زندگی . . دلمان‌ گرم‌ به‌ آمدن‌ِ توست ؛🌱 یاصاحب‌الزمان'عج'
جمعه‌ها به غروب که نزدیک می‌شوند ‌. ‌برای آدم‌هایِ معمولی وقت دل‌گرفتن ‌می‌شود و برای آدم‌های عاشق منتظر ‌وقتِ جان دادن . این جمعه هم آمد ‌و رفت و من حس احتضار را در خود ‌ندیدم و این یعنی من هنوز عاشق ‌‌نشده‌ام . چه حقیقت تلخی ! من در ‌خیالم شیرینیِ احتضار غروب جمعه ‌را چشیده‌ام . یک روز بچشان به کامم ‌احتضار جمعۀ نیامدنت را . .
ضحـیٰ²¹³
باید امشب نجف می‌بودیم و بعد باران می‌خوندیم: تشنه بودیم که باران ِنجف را دیدیم ، اشک بودیم که دامان ِنجف را دیدیم ..