حتی اگه این روزها بهت سخت میگذره ؛
اما میگذره رفیق !
غصهی چی رو خوردی ؟!
خالقته .. !
بهش توکل کن ، بهش اطمینان کن ..
برات بد نمیخواد ..
شاید میخواد یکم بری سراغش :)
نزاری غم و غصه قلبتو بگیره ها !
ضحـیٰ²¹³
کجایی آقا؟!... +چقدر قشنگه که هربار از اینجا رد میشیم پدر پیاده میشه، میایسته... دست ادب به سین
و انگار که بودنت برایمان دست آویزیست برای ادامه به زندگی ؛)
ضحـیٰ²¹³
یا ابیعبدالله غمی هم اگر هست تو دلخوشیِ منی :)
؛
داخل کانالی، نگاهم به عکسی که زیرش نوشته شده بود[ ضریح ششگوشه ] افتاد.
پیش خودم گفتم بازش نمیکنم چون اگر ببینم، گریه است که گریبان قلبم را میفشارد
رد شدم اما...
حسین دیدنی نیست...
حال! اشکهایم گریبان قلبم را پیچاند ُفشرد ((:!
#قلمِدل
بشو مؤمن ِجمعتون،
یجورایی الگو باش ؛
دوتا کار ِخوب یاد ِ
بقیه بده بشه برات
صدقهی جاریه .
ضحـیٰ²¹³
ما خستگانیم و تویی صد مرهم بیمار ما ما بس خرابیم و تویی هم از کرم معمار ما...
- درهیاهویِ زندگی . .
دلمان گرم به آمدنِ توست ؛🌱
یاصاحبالزمان'عج'
جمعهها به غروب که نزدیک میشوند .
برای آدمهایِ معمولی وقت دلگرفتن
میشود و برای آدمهای عاشق منتظر
وقتِ جان دادن . این جمعه هم آمد
و رفت و من حس احتضار را در خود
ندیدم و این یعنی من هنوز عاشق
نشدهام . چه حقیقت تلخی ! من در
خیالم شیرینیِ احتضار غروب جمعه
را چشیدهام . یک روز بچشان به کامم
احتضار جمعۀ نیامدنت را . .
#قلمِدل