ضحـیٰ²¹³
یا ابیعبدالله غمی هم اگر هست تو دلخوشیِ منی :)
؛
داخل کانالی، نگاهم به عکسی که زیرش نوشته شده بود[ ضریح ششگوشه ] افتاد.
پیش خودم گفتم بازش نمیکنم چون اگر ببینم، گریه است که گریبان قلبم را میفشارد
رد شدم اما...
حسین دیدنی نیست...
حال! اشکهایم گریبان قلبم را پیچاند ُفشرد ((:!
#قلمِدل
بشو مؤمن ِجمعتون،
یجورایی الگو باش ؛
دوتا کار ِخوب یاد ِ
بقیه بده بشه برات
صدقهی جاریه .
ضحـیٰ²¹³
ما خستگانیم و تویی صد مرهم بیمار ما ما بس خرابیم و تویی هم از کرم معمار ما...
- درهیاهویِ زندگی . .
دلمان گرم به آمدنِ توست ؛🌱
یاصاحبالزمان'عج'
جمعهها به غروب که نزدیک میشوند .
برای آدمهایِ معمولی وقت دلگرفتن
میشود و برای آدمهای عاشق منتظر
وقتِ جان دادن . این جمعه هم آمد
و رفت و من حس احتضار را در خود
ندیدم و این یعنی من هنوز عاشق
نشدهام . چه حقیقت تلخی ! من در
خیالم شیرینیِ احتضار غروب جمعه
را چشیدهام . یک روز بچشان به کامم
احتضار جمعۀ نیامدنت را . .
#قلمِدل
ضحـیٰ²¹³
تولدتون مبارک رفیق ِقدیمی ُابدی ِمن [ مٱمنجان💖 ]
کریمه جان؛
حریم امن مادرانه شما پناه لحظه های غربت ماست((؛🎈