ضحـیٰ²¹³
تولدتون مبارک رفیق ِقدیمی ُابدی ِمن [ مٱمنجان💖 ]
کریمه جان؛
حریم امن مادرانه شما پناه لحظه های غربت ماست((؛🎈
واماّداستانِلحظههایاشک ِابر. . بارون ، یکیازاتفاقاتِحالخوبکنِمشترک
بینآدماست .
وقتیبارونمیباره ، همهیهجوردیگهای
چشماشونبرقمیزنه((:
ضحـیٰ²¹³
_
به قول آقای حامد عسکری :
یا امام رضا ؛
یه دستمال نم دار
روی دل ما بکش . .(:
ضحـیٰ²¹³
شدم مصداقِ بارزه : دلتنگ مشهد و پریشانِ کربلا !
بیاخیالکنیم کربلاییم
اصطلاحا ًدستانمان به ضریح خورده :) . .
خیالکنیم که کفش هایمان را از کفشداری گرفتهایم ُعقبعقب قدم برمیداریم ُمیگوییم که کربلاییم :)))
#قلمِدل
گاهی اشتیاق یک تازه مسلمان از
برخی از ما کهنه مسلمانان بیشتر است.
و داستان مکرر ِمن !
دلدادهی آن ایمان تحقیقی و دل خاشعام . .
#بهوقتِشب 🌘
تو در جنگلهای ورزقان، در نقطه صفر مرزی چه کار میکنی مرد؟
صندلی نهاد ریاست جمهوری خار داشت که پشت آن ننشستی تا این شب عیدی، پیام تبریک برای این و آن ارسال کنی؟
میخواستی مثلا بگویی مردمی هستی؟
خب سوار تویوتا لندکروز ضدگلوله میشدی و چند نفر آدم را پیدا میکردی و از بینشان ردی میشدی و صدای شاتر دوربینها و تمام.
به جهنم که پیرمرد روستای دیزج ملک از زمان رضاخان تا الان، یک فرماندار را از هم نزدیک ندیده.
به جهنم که روستای کهنهلو به ورزقان یک جاده درست و حسابی ندارد.
به جهنم که روستای کیغول یه درمانگاه ندارد و همین ماه پیش یک زن جوان، قبل از اینکه به زایشگاه شهرستان برسد، بچهاش سقط شد.
اقلا یک جای نزدیک با دسترسی هموار میرفتی سید!
عدل رفتی سراغ نقطهای که کل مملکت بسیج شدهاند برای پیدا کردنت؟
انصافت را شکر.
میگویند آنجا باران گرفته((:
میدانی؟ زیر باران دعا مستجاب است((:
دعا کن برای خودت
دعا کن برای ما؛
پیرمرد روستای کهنهلو را که یادت نرفته؟
همان که هنوز یک فرماندار را هم از نزدیک ندیده؟
دعا کن سید!
شب عید است. . .
#قلمِدل