ضحـیٰ²¹³
_
دیدم این مشهد چرا هی بیقراری میکند ؛
جای باران؛ سیل در این شهر جاری میکند
دیر فهمیدم که او اندر فراق خادمش؛
عزم خود را جزم دارد گریه زاری میکند((:
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوزانو نشستهام روبه روی تلویزیون؛ انگار چشمهایم را فرستادهام میان صحنه. میان آن تاریکیِ مه آلودِ باران خورده. .
میان شب سردِ تاریک و روشن از هالهی محو نور قرمزِ چراغگردان خودروهای امدادی. .
سردی شب بهجانم مینشیند،
یخ میزنم
دندانهایم میخورند به هم. .
توی تاریکی چشم میگردانم برای پیدا شدن گمشدهی یک ایران. .
قلبم تند و تند میتپد. ولی
سردی به جانم نشسته((:
نگرانم. نگرانم. نگرانم
فقط میدانم نگرانم. تصویر تلویزیون عوض میشود
میرود پنجره فولاد امام رضا میرود رواق امام خمینی
میرود توی ضریح
آقای رئیسی با لباس سفید خادمی گوشهی ضریح را میبوسد و چشمهایش. . .نگاهش یک دنیا حرف دارد
اشکهایم سر میخورند روی صورتم . .
حال هم که از خبرش مطلعیم سید دقیقا ًدر روز ولادت [ حضرتِرئوف ] به آغوشش بدرقه شد .((:
#قلمِدل
ضحـیٰ²¹³
کجایی آقا؟!... +چقدر قشنگه که هربار از اینجا رد میشیم پدر پیاده میشه، میایسته... دست ادب به سین
گویی؛
بهوقتمغرب ِفردا
حضرتِصاحبمیهمان دارد،
چه میهمانانی :). .
46.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سید ؛
آخرین زیارتت کنار مٱمن [ُحضرتصاحب] خلاصه شد((:
به اینکه با قدم های ما همانقدر مردمی مثله همیشه با اشک ُروی سپید راهیت کردیم ُزیارتتهمقبول((:
که زیارتت با چشمان ُدلیتنگ ما بدرقه مصادف شد
هستی که ببینی که پیکرت هنوز مسافر شهرهایمان شده ؟
سید . .شنیدی صدای بیقراریها ُ اشک های پسرها ُمردها را؟
با همه این اتفاقات برایمان کنار دوستانت ُجد مطهرت [ حضرتِمادر ] به یاد این من ِحقیر ُدوستدارانت باش (((:
بماندبهیادگاردرذهنهامان .
.
غروب ، جنس غمش فرق میکند !
مایی را که محکومیم به دلتنگے ،
غروبِ هر روز دار میزنند و هر جمعه سَر میبُرند . . .
ما که شما را نهدیدهایم و چنانی هم نهشناختهایم انقدر دلتنگیم که ، به قول شاعر :
• مـا یـار نـدیـده تـب مـعـشـوق کـشـیـدیـم •
آنهایی که حقیقت شما را دیدند و شناختند ،
آنهایی که از دریای وجود شما نوشیدهاند چه میکنند ؟!
عجب مرد فاضلی بود که میگفت :
• عـشـق از شـنـاخـت میگـذرد ، اتـفـاق نـیـسـت ! •
الحق ،
هرکه شما را بیشتر دید و بهتر شناخت ،
از اعماق دل ، آه هجران کشید . . .
هرچه بیشتر دیدم و هرچه بیشتر شناختم ، دلتنگتر شدم ؛
دلتنگی سخت است اما ، خیال وصال شیرین است ؛
گاهی تنها پناه کاغذ است و قلم ،
کلمات خیلی خوب نقش ایفا میکنند . . . !
غروب جمعه ، 11 خرداد ۱۴۰۳
.
ضحـیٰ²¹³
. غروب ، جنس غمش فرق میکند ! مایی را که محکومیم به دلتنگے ، غروبِ هر روز دار میزنند و هر جمعه سَ
از اونجایی که یادم رفت این قلم رو به وقت جمعه بزارمش
فعلا ًبمونه اینجا تا بعدیا ؛
ضحـیٰ²¹³
. غروب ، جنس غمش فرق میکند ! مایی را که محکومیم به دلتنگے ، غروبِ هر روز دار میزنند و هر جمعه سَ
یادِ همیشگیتون برای ما یعنی
میون نشون شدهی کتابا
لابهلای خوندن . .
یه چند خطی جزوه از شما هست ((:
🖇یکتعریفکاملازآنمردِبزرگ:
←°امام یک سرآمد همه جانبه است.
هم در دانشهای دینی،در فقه،در
فلسفه،در عرفان نظری امام
سرآمد است؛هم در ایمان و تقوا
و رفتارهای پرهیزگارانه،هم در
استحکام شخصیت و قوت اراده،
هم در قیامللّه و سیاستورزی
انقلابی و ایجاد تحول در نظام
بشری سرآمد است.امام ابتکارات
زیادی داشتند لکن این مهمترین
ابتکار امام است،و آن عبارتاست
از جمهوری اسلامی..!
#حضرتِآقا
مادریترین امام بعد امامحسن ،
امامجواده ..
الهی ..
مشت میکوبیدن رو زمین ُبا بغض خشم میگفتن که ؛ از تو خاک میکشمتون بیرون ، به آتیش میکشمتون
بعدهم با بغض مکرر میپرسیدن که ؛
آخه چی بود جُرم مادرم که زدنش 💔؟؟
ایام ِسوگ*
ضحـیٰ²¹³
تنها مهر مادری ِ [حضرتِزهرا] میتونه شامل احوالات ما طی این مدت سختگذر بشه ُ عیدی ِسالگرد ازدواجشو
امشب پیوند خانواده بنیهاشم، دختِنبی ُ ابوتراب به اعتباری دوباره میرسد ((:🎊