.
غروب ، جنس غمش فرق میکند !
مایی را که محکومیم به دلتنگے ،
غروبِ هر روز دار میزنند و هر جمعه سَر میبُرند . . .
ما که شما را نهدیدهایم و چنانی هم نهشناختهایم انقدر دلتنگیم که ، به قول شاعر :
• مـا یـار نـدیـده تـب مـعـشـوق کـشـیـدیـم •
آنهایی که حقیقت شما را دیدند و شناختند ،
آنهایی که از دریای وجود شما نوشیدهاند چه میکنند ؟!
عجب مرد فاضلی بود که میگفت :
• عـشـق از شـنـاخـت میگـذرد ، اتـفـاق نـیـسـت ! •
الحق ،
هرکه شما را بیشتر دید و بهتر شناخت ،
از اعماق دل ، آه هجران کشید . . .
هرچه بیشتر دیدم و هرچه بیشتر شناختم ، دلتنگتر شدم ؛
دلتنگی سخت است اما ، خیال وصال شیرین است ؛
گاهی تنها پناه کاغذ است و قلم ،
کلمات خیلی خوب نقش ایفا میکنند . . . !
غروب جمعه ، 11 خرداد ۱۴۰۳
.
ضحـیٰ²¹³
. غروب ، جنس غمش فرق میکند ! مایی را که محکومیم به دلتنگے ، غروبِ هر روز دار میزنند و هر جمعه سَ
از اونجایی که یادم رفت این قلم رو به وقت جمعه بزارمش
فعلا ًبمونه اینجا تا بعدیا ؛
ضحـیٰ²¹³
. غروب ، جنس غمش فرق میکند ! مایی را که محکومیم به دلتنگے ، غروبِ هر روز دار میزنند و هر جمعه سَ
یادِ همیشگیتون برای ما یعنی
میون نشون شدهی کتابا
لابهلای خوندن . .
یه چند خطی جزوه از شما هست ((:
🖇یکتعریفکاملازآنمردِبزرگ:
←°امام یک سرآمد همه جانبه است.
هم در دانشهای دینی،در فقه،در
فلسفه،در عرفان نظری امام
سرآمد است؛هم در ایمان و تقوا
و رفتارهای پرهیزگارانه،هم در
استحکام شخصیت و قوت اراده،
هم در قیامللّه و سیاستورزی
انقلابی و ایجاد تحول در نظام
بشری سرآمد است.امام ابتکارات
زیادی داشتند لکن این مهمترین
ابتکار امام است،و آن عبارتاست
از جمهوری اسلامی..!
#حضرتِآقا
مادریترین امام بعد امامحسن ،
امامجواده ..
الهی ..
مشت میکوبیدن رو زمین ُبا بغض خشم میگفتن که ؛ از تو خاک میکشمتون بیرون ، به آتیش میکشمتون
بعدهم با بغض مکرر میپرسیدن که ؛
آخه چی بود جُرم مادرم که زدنش 💔؟؟
ایام ِسوگ*
ضحـیٰ²¹³
تنها مهر مادری ِ [حضرتِزهرا] میتونه شامل احوالات ما طی این مدت سختگذر بشه ُ عیدی ِسالگرد ازدواجشو
امشب پیوند خانواده بنیهاشم، دختِنبی ُ ابوتراب به اعتباری دوباره میرسد ((:🎊
ضحـیٰ²¹³
عه یادش بخیر این قاب از جناب دانشگر * توسط یه دوست ِبامعرفت از سفر راهیانش یادمه خیلی ازش خوشحال شد
15.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چند جزئی کوچیک از حروف ِآغشته به خراش دلتنگیِ همسرشونو بشنویم
داداش عباس، شهادتتون مبارک
*عتیقههایخاکخوردهگالری
ضحـیٰ²¹³
خودتان را سر جلسهی امتحان در حد و سقف ِفقط مدرسه نبینید، شما در صحنهی مبارزه بر علیه کسانی هستید
برای گذر این روزامون مسئله حقیه !
ضحـیٰ²¹³
مادریترین امام بعد امامحسن ، امامجواده .. الهی .. مشت میکوبیدن رو زمین ُبا بغض خشم میگفتن ک
- یه #امامحسن بود دید چادر مادر رو بینشعلهها ؛
نتونست کاری کنه ..
توهم دیدی دامنِ آتش گرفتهی رقیهرو نتونستی کاری کنی ..🥀
ایام ِسوگ*