ضحـیٰ²¹³
قشنگترین صحن [ مٱمنِعزیز 💖] منور شده به اسم حضرتِمادر((: چقدر قشنگه وصفش که انگار مهمون ِخونه حضر
جلوی ضریحش بودم که میخوندم
" تو هم من و نخوای، بگو کجا برم؟
بشه که براتِکربلامونو از همین مادر ُدختر بگیریم🌱. .
به قول ماها؛
کربلاموندستِدختر ِحضرتِموسیٰابنجعفره((:!
ضحـیٰ²¹³
_
-منظورازرفاقــت
بہهمرسیدننیسـت!
باهمبـهخــــــدارسیدنـهٔ. . .
اینجـوریِكمـیگـن
الـرفیـقثـمالطـریـق!
ضحـیٰ²¹³
حس ِاین کلیپ (:
از دل بگویم اندکی برایت
[قتیلُالعبرات]
شعلهایست در دلمان که مداوا نمیشود ،
خدمتتان عارض شویم که گمان میکنیم این هجوم شعله دلتنگی ِما تنها با خیره به شما مداوا خواهد شد ،
خواهشمندیم منت بر ما بگذارید همچین روزی رزق ِما را شبیجمعه هدیه کنید ُریختن نگاه خیسمان را در [بینالحرمین] صادر کنید . .
ضحـیٰ²¹³
میگم که؛ چمیدونم! یه چیزیو از این ور بذار اون ور ، بگو برای نیمهشعبان کردم🎁 :)
عیدغدیر فقط عید ِسیدا نیست !
عید ِهمهست ..
نشستن را چه سود ؟
فعال باشید .
زاکانی در آخر هر جمله ممباب پاسخ صریحِ تخریب به پزشکیان :
البته میدونید که من خیلی به ایشون علاقه دارم😂👌🏽 .