بعد از این،
یکعده قراره تخریب کنند،
فحاشی کنند،
رأی بخرند،
تا میتوانند وعدهی دروغ بدهند و مملکت را پارهپاره کنند .
هرکسی هم که دلسوز کشور ِ
باید یکهفته از هرچی که داره بزاره ُ برای خوابوندن مچ درّدندهای نظام وقت بزاریم .
مشغلههامون رو یک هفته
برای کشور، برای ایران،
برای میلیونها زندگی کنار بگذاریم و برای چهار سال اتفاقهای عجیب و غریب و سالها نتیجه و تأثیر،
همهی توانمون را بگذاریم که جبههی انقلاب رأی بیاورد .
یاعلی مدد .
ضحـیٰ²¹³
بعد از این، یکعده قراره تخریب کنند، فحاشی کنند، رأی بخرند، تا میتوانند وعدهی دروغ بدهند و ممل
اماّ بگذریم از تمام مسائل . .
ان شاءالله که خودتی رئیسِجمهورِما
چیشد که به اینجا کشیده شدی ؟
به اولش فکر کن که چرا غلام ِحسین ع شدی . .
حالا هدف اومد تو ذهنت ؟
خب دیگه، بسمالله .
؛
قابلتوجهترکزبانهایطرفدارپزشکیان
شرمنده شهید خدمت نشید که در منطقه شما و برای انجام امور شما و در منطقه ترک زبانان به شهادت رسید .
حق است بالاترین رای را شما به شبیه ترین به [ شهیدخدمت ] دهید نه به دولت سوم روحانی که چگونه دولت را تحویل این شهید داد . . !
واقعا فکر امروز ایران ُحل مشکلاتش و فردای قیامت خودتون هستید یا نه ؟
ضحـیٰ²¹³
؛ قابلتوجهترکزبانهایطرفدارپزشکیان شرمنده شهید خدمت نشید که در منطقه شما و برای انجام امور شما
متاسفانه بعد از گفتن این حقیقت و حرفهای دیگهمون خیلیها به نشونه اعتراض پیوی ما رو مزین کردن و لف دادن . .
مشکلی نداره ما هنوزم میشنویم ُحرف ها داریم . .
ضحـیٰ²¹³
توچهدانیکهآدمیچهکِشَددر وداعباعزیز ِجانش!
وسلامبرپدرشهیدیکهداغ ِفرزند
شهیدشکَمَرَشراشکست 💔