eitaa logo
ضحـیٰ²¹³
471 دنبال‌کننده
357 عکس
71 ویدیو
0 فایل
#ابناء‌الحیدر [الٰهی؛ إِسْتَعْمِلْنیٰ لِماٰ خَلَقْتَنی لَهُ] نشر مطالب؟ باذکر استغفار . موقوفه‌ی؛مادرم‌،حضرت‌ِزهراء . فی‌آغوشِ‌الله .
مشاهده در ایتا
دانلود
همهٔ رنج‌ها از آن خیزد که چیزی خواهی و میّسر نشود ؛ چون نخواهی ، رنج نماند . . - فیه ما فیه ؛ مولانا ·
ضحـیٰ²¹³
کربلاء کربلاء ؟
- عطار در تذکرة‌الاولیا گفت : آداب سَفر آن است که هَرگز از قدم نایستی تا دلت آرام گیرد . ‏آن‌جا که دِل آرام گرفت ، مقصد است . . .
در بین بی راهه‌ها ، سردرگم ، به دنبال راهی میگشتم تا رنگ گیرد حالِ دلِ زارم. . . نگاه دقیق کردمُ تو را یافتم. . . قدم‌های خیال ِمرا ، |خاک‌بین‌الحرمینت| تبرک میکرد و نگاهم را سرخی |پرچمت| جلا می داد. . . تو ! تنهـا راه آرام شدن دل هایِ زار این روزگاری. . . و تنها رویایِ شیرین شب هایم. . .
- به‌یاد ممنوعه‌ترین چهره‌ی اینستاگرام :) -
ضحـیٰ²¹³
- به‌یاد ممنوعه‌ترین چهره‌ی اینستاگرام :) -
آدم رو میسازه، پله پله تقرب ُقدم‌به‌قدم آرامش ؛ شهیدسازی و تشکیلاتی که انسان پرور و قاسم ها داده بیرون .. هزینه‌اش گذاشتن عشق و جونه، ولی هیچ چیز از دارایی کم نمیکنه بلکه هرخوبی رو به دنبال داره ! هرکسی هم جذب مکتب نمیشه چون به راز و شورش معرفت پیدا نکرده .. خرمن خرمن صفا داره و طریق ِحسینی میذاره جلوی پات ؛ حرفم اینه که جا نمون از رسم و رسومش، مکتب حاج قاسم رو میگم .
گفتند کارتان؟ همه گفتیم نوکریم ! چون بار عشق را به شانه میکشیم.
طوری که رفقا ُتمامی ِعزیزان امشب برام سنگ ِ‌تموم گذاشتن 🤍*
سید! منظورم اینه که به این حد از خداشناسی برسیم که ، برای جبهه‌مقاومت چک ُگلوله که سهله ! فحش میخوریم گله نکنیم
به شخصه واقعاً نمیتونم جلوی اشکمو بابت این اتفاق ِتلخ بگیرم احساس شمارو نمیدونم.. مجال نمی‌کنیم پیرهن‌های سیاه‌مان را چندروزی در کمد بگذاریم . ما امتِ همیشه داغدارِ دائما زخمیم .
💔؛ این شبهایی که صبحش با خبر تلخ ِسیاسی آغاز میشه، دیگه معنای غریبه‌ای برای ما نداره ؛ شبهایی که حتی فکرش‌هم نمیکردیم ولی صبحش خبرهای بعیدی می‌شنیدیم که از رگ ِگردن قریب‌تر بود . این ملت داغ زیاد دیده، داغ دیده و صبر کرده و سکوت ؛ امّا ! جنس داغ ِاین ملت جنس الهی داره . . یعنی هرداغ براشون تازه‌ست و متداعی ِداغ های قبل میشه ؛ همین دردها و نمك پاشیدن روی زخم های کهنه‌ای که دارن، کینه‌‌ی قلبی‌شون رو نسبت به حرامزاده های صهیونیستی عمیق و عمیق‌تر میکنه . تا جایی که ایران بهر عبرت برای آیندگان ثبت خواهد کرد که : عامل انقراض ِصهیونیست، ابر قدرتی همچون ایران بوده است . ان‌شاءالله /
رفقا ! الان فکر آبروی رفته‌ی امنیتمون نباشید ، به فکر این باشید که بدرد مملکت بخورین ، به فکر این باشید که حفظ دیواره‌های این مملکت وظیفه‌ی تک به تک ِماست ! نه فقط سپاه و درجه‌دارها .