سید!
منظورم اینه که به این حد از خداشناسی برسیم که ،
برای جبههمقاومت چک ُگلوله که سهله ! فحش میخوریم گله نکنیم
به شخصه واقعاً نمیتونم جلوی اشکمو بابت این اتفاق ِتلخ بگیرم
احساس شمارو نمیدونم..
مجال نمیکنیم پیرهنهای سیاهمان را چندروزی در کمد بگذاریم .
ما امتِ همیشه داغدارِ دائما زخمیم .
💔؛
این شبهایی که صبحش با
خبر تلخ ِسیاسی آغاز میشه،
دیگه معنای غریبهای برای ما
نداره ؛ شبهایی که حتی فکرشهم
نمیکردیم ولی صبحش خبرهای
بعیدی میشنیدیم که از رگ ِگردن
قریبتر بود .
این ملت داغ زیاد دیده،
داغ دیده و صبر کرده و سکوت ؛
امّا !
جنس داغ ِاین ملت
جنس الهی داره . .
یعنی هرداغ براشون تازهست
و متداعی ِداغ های قبل میشه ؛
همین دردها و نمك پاشیدن
روی زخم های کهنهای که دارن،
کینهی قلبیشون رو نسبت به
حرامزاده های صهیونیستی
عمیق و عمیقتر میکنه .
تا جایی که ایران بهر عبرت
برای آیندگان ثبت خواهد کرد که :
عامل انقراض ِصهیونیست،
ابر قدرتی همچون ایران بوده است .
انشاءالله /
#اسماعیل_هنیه
#قلمِدل
رفقا !
الان فکر آبروی رفتهی امنیتمون
نباشید ، به فکر این باشید که بدرد مملکت
بخورین ، به فکر این باشید که حفظ دیوارههای این مملکت وظیفهی
تک به تک ِماست !
نه فقط سپاه و درجهدارها .
این شبا میون زمزمه های زیارتعاشورامون برای جبههمقاومت زیاد از حد دعا کنیم ؛
خبر رسیده قراره حملاتی انجام بگیره توسط سپاه معزز🌹.
سختـی ها را تحمل کنید این انقلاب بـا نهایت اقتـدار و توان به انقلاب جهـانـی امام زمـان عج اتصال پیدا مـیکند ؛