شاید هم امام حسین«ع»
یک فراقی برای عاشقانش ایجاد کرده تا عاشق تر بشوند .
چون عاشق وقتی در غمِ فراق می سوزد ، بهتر تربیت میشود و بعد دوباره او را تحویل می گیرند
|استاد پناهیان|
آقایامامحُسین .. درسته که حتی اگر یك سلام از روی پشتِ بآم به شما بدیم زیارت محسوب میشه ؛ ولی خب به هرحال بزارید حرف دلمو بهتون بزنم ؛ یک سلام از روی بآم اصلا دلم را خوش نکرد جای عاشق بین آغوش است روی بام نیست : )
« عاشق و مرید این فضای چند روز منطقهام..
همه کسانی که رفته بودند کربلا با وجود سختی های مسیر ، روایت گر زیبایی اربعین شدند.
این یعنی آنان مقداری از مارأیتإلّاجَمْیْلا را درک کردند.
اون هایی هم که نتونستن برن ، به خانه ی کسانی که به زیارت رفته بودن پناه بردن .( :
بعضی ها هم پشت بام خانهشان زیر آسمان میایستند و به ساکنِ کربلا سلام می دهند.
همان حسینی است!؛
که دشمنان درصدد خاموش کردن نور محبتش هستند! اما روز به روز این شور و این نور در حال گسترش است..
او در حال تولد است نسل به نسل. »
#قلمِدل