« عاشق و مرید این فضای چند روز منطقهام..
همه کسانی که رفته بودند کربلا با وجود سختی های مسیر ، روایت گر زیبایی اربعین شدند.
این یعنی آنان مقداری از مارأیتإلّاجَمْیْلا را درک کردند.
اون هایی هم که نتونستن برن ، به خانه ی کسانی که به زیارت رفته بودن پناه بردن .( :
بعضی ها هم پشت بام خانهشان زیر آسمان میایستند و به ساکنِ کربلا سلام می دهند.
همان حسینی است!؛
که دشمنان درصدد خاموش کردن نور محبتش هستند! اما روز به روز این شور و این نور در حال گسترش است..
او در حال تولد است نسل به نسل. »
#قلمِدل
ضحـیٰ²¹³
صد روز و اندی گذشت سید از شهادت ِشما برای ما سخت بود، اما شما لایق ِهمچین مقامی بودید . . انشاءال
هنوز این امتیازو داریم ؛ دعای سید شهید .
ضحـیٰ²¹³
برق رفته بود ُ حرم در خاموشیِ کامل! ولی وقتی از در میای تو با یهذره نور پنجرهها این اسم توی دیده
صحبت با بعضي از ادما .
مث حياته :) .
خداحفظت كنه برام [مأمنمن] عزيزم:)))
؛
پشت میلههای زندان ِنفس ، زمینگیر شد
و صدا زدن مولا تنها راه ِاو بود ؛
[ مختصر که او امیدی جز مهدیعج نداشت . ]