نوشتم که :
بهشت؛ اقلیمِ سبزِ محبّت شما است!
و خوشبخت؛ آنان که به این «مأمن آسمانی» پناه آوَرَند [آقایرئوفِشهید]...!
میگن حضرت زهرا برای رحلت پیامبر خیلی بیتابی میکردن ؛ ولی پیامبر یه چیزی بهشون گفتن که خیلی آروم شدن :)))
گفتن ۷۵ روز دیگه تو مهمان منی 💔 . .
اهل مدینه چه کرده بودند،
• که وقتی فاطمهیزهراسلاماللهعلیها
از داغ پدرش گریه میکرد
و صدایش در مدینه میپیچید؛
• وقتی مردم را
از یاری نکردن علیﷺ میترساند
و نفرین میکرد؛
هیچکدامشان ککشان نگزید؛
حتی با خود نگفتند:
دلیل گریههای دختر پیامبر چیست؟!
اینها کسانی بودند که چند روز قبل
با خود پیامبر زندگی کرده بودند؛
اما دیگر دلهایشان مُرده بود؛
میشنیدند، اما کَر بودند،
بله؛
بعضی از گناه ها و اشتباهات
شما را فقط عقب نمیاندازد،
شما را به کل
تبدیل به مهرهی سوخته میکند!
یاری نکردن امام توسط اهل مدینه
از قبیل همین اشتباهات بود.
#علیامامالمبین
ضحـیٰ²¹³
اهل مدینه چه کرده بودند، • که وقتی فاطمهیزهراسلاماللهعلیها از داغ پدرش گریه میکرد و صدایش در مد
خلاصه که قصهی غُصهی مادر ما از همین لحظه ها آغاز میشود((:🖤
ولی در روزمره حتی غریبه دیدید،
یك دعای خیر نثارش کنید ؛
بیدلیل اصلا !
دعا کنید خدا مشکلی از مسائلش
کم کنه . .
دعا کردن در حق بقیه هم
لبخند میشه رو لب ِخودتون،
هم دیگر خلق الله .
میگن فلانیها جد اندر جد اینطورین؛
خلاصه که بدونن همونا که ما ایرانیا جد اندر جد امامرضایی بوده و هستیم و این ثروت واقعیِ ماست.