میگن فلانیها جد اندر جد اینطورین؛
خلاصه که بدونن همونا که ما ایرانیا جد اندر جد امامرضایی بوده و هستیم و این ثروت واقعیِ ماست.
اما اینبار همانند همیشه با اذن و اجازه مادرسادات رخت عزای پسرش را
نه از جان بلکه از تن در میآوریم و میگوییم
ایحسینداغتوتاابددرسینهماخواهد ماند . .
پرسید:چراعمرِحضرت
طولانیاست؟
آیتاللهناصری
فرمودهبودند:زمانهیچ
تصرفیدرصاحبِخودندارد
حضرتآقا ؛
ما نرده های خیابان انقلاب نیستیم
که با چند تکان بشکنیم ..
ما بچههای انقلاب هستیم !
فرزندان دیگر شما ؛
یادگاران ِ خمینی ..
وارثان شهداء !(: