آرام میگیرد دلم ،
در بارگاهت ..
ای مشهدِ تو جان پناه اهل عالم .
میراث تو نور است ،
در دلهای عاشق ..
ای وارثِ عیسی و ابراهیم و آدم (:
در زیارت جوادیه گفته شده که:
السَّلَامُ عَلَى غَوْثِ اللَّهْفَانِ وَ مَنْ صَارَتْ
بِهِ أَرْضُ خُرَاسَانَ خُرَاسَانَ.
سلام بر پناه بیپناهان و آن که به واسطه او،
سرزمین خراسان، خراسان شد.
عزیزِدلم. ولینعمتِ ایرانیها. آقای بزرگِ خراساني. :)))