قلبها وقتی میشکنند ،
بسوی خدا برمیگردند . . : )
کوزه اگر بخواهد کوزهگرش
را مجدد ببیند ، باید ترک بردارد ؛
ضحـیٰ²¹³
((: کاش برگردیعزیزم، کاش برگردی..
رو به روی حرم مینشینم و به امامم میگویم:
باور میکنم که دستِ محبتِ شما همیشه برای گرفتنِ دستهای دیگران آماده است
و آن کسی که دوری میکند و دستش را پشتِ سر پنهان میکند، خودِ ما هستیم
و باور میکنم این بزرگترین حماقتِ انسانهاست .
هر کسی جز این راهی را نشان بدهد دروغ است .
اما جداً دعوا همیشه بر سر کجفهمیهاست .
یا از اینطرف بام میافتیم ، یا از آنطرف .
یا برائت و حب و بغض را نمیفهمیم ! یا وحدت و ولایت پذیری را ..
بسمالله، سلامعلیکم .
خب جهت استقبال گرم شما از محفلی که چندی پیش بود. . امشب هم انشاءالله سرساعت ۲۱یسری نکات جمعآوری شده رو انشاءالله ارائه میدم خدمت شما فلذا لطفاً حتماً باشید .
بخصوصدوستان
مدافعایام[عیدالزهراء].
ضحـیٰ²¹³
#اولینموضوع ما؛ امامِ فرقهای ها خب همینطور که مشاهده میکنیم بسیار زیاد بین اهالی ِآشناها و . . هس
بسماللهالرحمٰنالرحیم؛
مجدداً سلامعلیکم
بابت تاخیر دو دقیقهای عذرخواهم ..
بسیار خب؛
#دومینموضوع ما؛ در رابطه با شیعیانی هستش که این ایام رو با عنوان [عیدالزهراء] مراسماتی رو رقم میزنن در فضاهای مختلف متاسفانه اونم[علنی] از قبیل عمرکشون هایی که مشاهده میشه. .
ضحـیٰ²¹³
بسماللهالرحمٰنالرحیم؛ مجدداً سلامعلیکم بابت تاخیر دو دقیقهای عذرخواهم .. بسیار خب؛ #دومینمو
یا مثلاً در رابطه با فضایمجازی باید بگم که همین کانالایی که دورواطراف هستن
و متاسفانه متاسفانه داخل فضای گستردهی مجازی [لعن] های علنی فلان.. کس انجام میشه!
ضحـیٰ²¹³
خدا پدرتو بیامرزه مؤمن ! کاش همه اینو بفهمن ..
دوستانعزیز حامی!
؛ لطفا اگرم به این پیام حق مراجعه نکردید
لاآقل به گفتههای آیتاللهخامنهای نه به عنوان رهبر! به عنوان یه مرجعتقلید یا یک فرد آگاه مراجعه کنید!
ضحـیٰ²¹³
دوستانعزیز حامی! ؛ لطفا اگرم به این پیام حق مراجعه نکردید لاآقل به گفتههای آیتاللهخامنهای نه
بندهیخدا؛ دوستمعزز!
شمااگر[مادرِماحضرتزهرا]
رودوستداشتید،وحبتونواقعی
بودحالابجایلعنویسریمراسمیکه
اصلاً و َابداً درخور شیعه نیست رو اجرایی نمیکردی ُ!
کهحتی؛ الانکلِشهرروبهعِشقِپدربزرگواررسولاللهسبزمیکردی،نهقرمز!
ضحـیٰ²¹³
بندهیخدا؛ دوستمعزز! شمااگر[مادرِماحضرتزهرا] رودوستداشتید،وحبتونواقعی بودحالابجایلعن
؛
به جایِ رقص و آواز درون استانها،
گفتهی ژنرالسلیمانی چیبود ؟
[ایرانحرماست] این حریم مقدس رو حفظ میکردید
ضحـیٰ²¹³
؛ به جایِ رقص و آواز درون استانها، گفتهی ژنرالسلیمانی چیبود ؟ [ایرانحرماست] این حریم مقدس
اگر غمگین ظلمی هستین که
به[حضرتمادر] ورسولخدا شد ،
امروز ناراحت برای
امترسولخدا که اهلسنتِ غزه هم
جزء شون هست میشدید!