ضحـیٰ²¹³
اگر غمگین ظلمی هستین که به[حضرتمادر] ورسولخدا شد ، امروز ناراحت برای امترسولخدا که اهلس
والله گفتهی هیچکدوم
از علمای ما این مسخرهبازیها نبوده
و نیست !
ضحـیٰ²¹³
والله گفتهی هیچکدوم از علمای ما این مسخرهبازیها نبوده و نیست !
کهحتی؛
برائت هم آدابِ
خودشو داره ولی بعضاً جماعتِ
افراطیِ مبتذل نه رسالهای از
شرع مقدس خوندید نه کتابی
از سنتِبزرگان!
ضحـیٰ²¹³
دوستانعزیز حامی! ؛ لطفا اگرم به این پیام حق مراجعه نکردید لاآقل به گفتههای آیتاللهخامنهای نه
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفتهی حضرتِآقا نائبحضرتولیعصر به کسایی که دقیقاً اختلاف و شکاف ایجاد میکنه و به سود دشمن کار میکنه ،
شما ؟! همون مدعی ِسرافرازی که مطلع نیستی دقیقا با اینکار دشمن شاد میشی !
خب، بهحمدالله این محفل هم خاتمه پیدا کرد اما انشاءالله از ذهن ما خاتمه پیدا نکنه والبته نکات بسیاری واقعاً موند ، اما همین یسری نکات رو به یاد داشته باشیم ،
و لطفاً انشاءالله شیعهیمولا تحت لوای ولایت ِمولاامیرالمومنین قرار بگیریم . .
یابن الحسن ؛
ما که نه مناجاتمون مناجاته ،
نه روزمون روزس
نه نمازمون نمازه ..
نه گریمون گریس .
که میفرمایی : و لأ بکینَّ لَکَ بدلَ الدموع دماً
فقط اومدیم خودمونو، شبیه شما کنیم آقا ..
ما فقط شنیدیم شما هی رو زانو میزنی میگی
اَذَلَّ عَزیزنا ؛
میفرمایی یا جداه فراموش نمیکنم
اون ساعتی که، اسب بی صاحب
طرف خیمه ها اومد ..
بعد از اینکه جای مرا خالی دیدید
و دیگری جای من نشست،مرا خودهید شناخت..
نهج البلاغه،خطبه۱۴۹