خب، بهحمدالله این محفل هم خاتمه پیدا کرد اما انشاءالله از ذهن ما خاتمه پیدا نکنه والبته نکات بسیاری واقعاً موند ، اما همین یسری نکات رو به یاد داشته باشیم ،
و لطفاً انشاءالله شیعهیمولا تحت لوای ولایت ِمولاامیرالمومنین قرار بگیریم . .
یابن الحسن ؛
ما که نه مناجاتمون مناجاته ،
نه روزمون روزس
نه نمازمون نمازه ..
نه گریمون گریس .
که میفرمایی : و لأ بکینَّ لَکَ بدلَ الدموع دماً
فقط اومدیم خودمونو، شبیه شما کنیم آقا ..
ما فقط شنیدیم شما هی رو زانو میزنی میگی
اَذَلَّ عَزیزنا ؛
میفرمایی یا جداه فراموش نمیکنم
اون ساعتی که، اسب بی صاحب
طرف خیمه ها اومد ..
بعد از اینکه جای مرا خالی دیدید
و دیگری جای من نشست،مرا خودهید شناخت..
نهج البلاغه،خطبه۱۴۹
ضحـیٰ²¹³
ای رسولخدا! پیشاپیش از محضر شما قدردانم که با آمدنت به ما فاطمه(س) دادی((:🤍
شما آنقدر زیبایید،
آنقدر احسنالاخلاق هستید
ای بدرالعجم، ای شمس العرب،
که حتی فکر کردن به شما هم اخلاقم را خوشبو میکند..
مرا یاری میکنید مسلمانِ شما باشم ؟ مسلمان بودن باید به دست شما باشد ای شفاءالقلوب...🤍