کاش میشد مثلا یه ضبط صوت میرسید دستمون که صدای امامصادق موقع تدریس رو ضبط کرده بود((:
میگفت دلتون رو حوالیِ عشقِ
زهرا و اولادش چهار میخ کنید ،
عاشق که رسمِ عاشقی رو خوب ادا کنه
کم کم از معشوقش رنگ میگیره . .
مفهوم مقاومت یه چیز واحد و ثابته !. اگه ما تونستیم توی یه جنگ کاملا نابرابر تحمیلی هشت سال مقاومت کنیم و آخرشم پیروز شیم ؛
پس توی فلسطین و لبنان و یمن و هرجای دیگهای که مقاومت اسلامی وجود داره هم قطعا توانمند هستیم .
انشاءالله .
به راستی که امشب ُشبهای پیشرو شهر ِمان به استقبال میهمانی میرود((: آری،! پذیرای خواهر همان [امامِرئوف]..
پن؛ اینجوریه که ماها موقعی که دلمون برای [حضرتفاطمه] بیقرار میشه مهمون صحن ُسرای
[فاطمهمعصومهسلٰاماللهعلیهاٰ] میشیم🤍.
خدا اقاسیدحسننصرالله رو حفظ کنه انشاءالله .
میون ذکرخیرهاتون، برای جبههمقاومت فراموش نشه .
ضحـیٰ²¹³
خدا اقاسیدحسننصرالله رو حفظ کنه انشاءالله . میون ذکرخیرهاتون، برای جبههمقاومت فراموش نشه .
«خدایا..ما شرایط و احکام سیاست را نمی دانیم. ما محاسبات و مصلحت اندیشی ها را درک نمی کنیم. ما هیچ کس و هیچ چیز را جز تو نمی شناسیم. به غیر از تو هیچ کس را، تأثیرگذارِ جهان هستی در نظر نمی گیریم. برای تو برخاستیم، برای توجنگیدیم و دفاع کردیم. برای تو شهید دادیم، برای تو از ولیّ ات اطاعت کردیم. اولیاءِ ما، یادمان دادن از کسی جز تو چیزی نخواهیم، فقط خواستار رضایتت باشیم. این جنگ فرصتی است تا اهل توحید با تو آشنا شوند..ما را در زمره ی غافلان این معرکه قرار نده. »
جنابسیدعلیخامنهایبزرگوار؛
مواقع ِایام گرفتاری ُغبار درهم تنیدهی حوادث ..
ما فقط ُفقط دلمان آرام به سخنان شماست