خدا اقاسیدحسننصرالله رو حفظ کنه انشاءالله .
میون ذکرخیرهاتون، برای جبههمقاومت فراموش نشه .
ضحـیٰ²¹³
خدا اقاسیدحسننصرالله رو حفظ کنه انشاءالله . میون ذکرخیرهاتون، برای جبههمقاومت فراموش نشه .
«خدایا..ما شرایط و احکام سیاست را نمی دانیم. ما محاسبات و مصلحت اندیشی ها را درک نمی کنیم. ما هیچ کس و هیچ چیز را جز تو نمی شناسیم. به غیر از تو هیچ کس را، تأثیرگذارِ جهان هستی در نظر نمی گیریم. برای تو برخاستیم، برای توجنگیدیم و دفاع کردیم. برای تو شهید دادیم، برای تو از ولیّ ات اطاعت کردیم. اولیاءِ ما، یادمان دادن از کسی جز تو چیزی نخواهیم، فقط خواستار رضایتت باشیم. این جنگ فرصتی است تا اهل توحید با تو آشنا شوند..ما را در زمره ی غافلان این معرکه قرار نده. »
جنابسیدعلیخامنهایبزرگوار؛
مواقع ِایام گرفتاری ُغبار درهم تنیدهی حوادث ..
ما فقط ُفقط دلمان آرام به سخنان شماست
چه دلسوزانه رفتی چو دلیران که عمرت همه خدمت بود و پر برکت ، همه فریاد ظلم ستیزی بود ُو همه مقاومت .
گناه ِتو این بود که حامی مقاومت بودی ، مسلمان حقیقی و راستین بودی ُتاواناش را با شهادت دادی !
مبارکت باد 🖤 !
اما دوباره داستان مکرر ، ترور اشخاص جبههمقاومت ..
بدانید که ؛
ما بهشتی و مطهری از دست دادیم ، رجایی و باهنر از دست دادیم ،
ما صیاد شیرازیها و احمد کاظمیها و قاسم سلمیانیها دادیم ،
ما رئیسی و امیرعبداللهیان را درک کردیم و پشت تابوتشان تن کشاندیم . .
ما خسته بودیم ، اما خسته نماندیم!، ما مجروح بودیم ، اما جان ندادیم ،
ما گریه کردیم ، اما گریان نماندیم؛
ما امت واحدهی اسلامیم ،
عجیب است که انقدر کوتهفکرانه ما را مینگرد و گمان میکند با ترور شخص ، فکر او هم کنار جسدش مدفون خواهد شد!
اگر شهادت #سیدحسننصرالله و یارانِ رفته ..
در ما حرکتی ایجاد نکنه،
در ما روحیه ایجاد نکنه،
در ما یک تصمیم و عمل ایجاد نکنه
ناراحتی و غمگینبودنمون
ارزشی نداره!
در لبنان شهدا روی دست شهدا تشیع می شوند ؛
اسرائیل هیچوقت نمی تواند ما را شکست بدهد .