جنابسیدعلیخامنهایبزرگوار؛
مواقع ِایام گرفتاری ُغبار درهم تنیدهی حوادث ..
ما فقط ُفقط دلمان آرام به سخنان شماست
چه دلسوزانه رفتی چو دلیران که عمرت همه خدمت بود و پر برکت ، همه فریاد ظلم ستیزی بود ُو همه مقاومت .
گناه ِتو این بود که حامی مقاومت بودی ، مسلمان حقیقی و راستین بودی ُتاواناش را با شهادت دادی !
مبارکت باد 🖤 !
اما دوباره داستان مکرر ، ترور اشخاص جبههمقاومت ..
بدانید که ؛
ما بهشتی و مطهری از دست دادیم ، رجایی و باهنر از دست دادیم ،
ما صیاد شیرازیها و احمد کاظمیها و قاسم سلمیانیها دادیم ،
ما رئیسی و امیرعبداللهیان را درک کردیم و پشت تابوتشان تن کشاندیم . .
ما خسته بودیم ، اما خسته نماندیم!، ما مجروح بودیم ، اما جان ندادیم ،
ما گریه کردیم ، اما گریان نماندیم؛
ما امت واحدهی اسلامیم ،
عجیب است که انقدر کوتهفکرانه ما را مینگرد و گمان میکند با ترور شخص ، فکر او هم کنار جسدش مدفون خواهد شد!
اگر شهادت #سیدحسننصرالله و یارانِ رفته ..
در ما حرکتی ایجاد نکنه،
در ما روحیه ایجاد نکنه،
در ما یک تصمیم و عمل ایجاد نکنه
ناراحتی و غمگینبودنمون
ارزشی نداره!
در لبنان شهدا روی دست شهدا تشیع می شوند ؛
اسرائیل هیچوقت نمی تواند ما را شکست بدهد .
ضحـیٰ²¹³
کوه ِصبر؛
سیّدی!(:
به ما بگو چه حادثهای در راه است
که قربانیانش چنین خونهای محترمی هستند . .
مشکی بپوشید .
نگید حالا این مشکی پوشیدنِ من
کجای دنیا رو میگیره !
مشکی بپوشید ؛
ما عزیز از دست دادیم .!