داشتم فکر میکردم چقدر "خانمها" در
کنارِ هم زیبان. چقدر کمک کردنشون به
هم قشنگه. چقدر وقتی پشتِ هم هستن
عزیزترن. چقدر، وقتی حالِ هم رو درک
میکنن ستودنیان و
چقدر "زن" بودن رو
دوست دارم.( :
ما وسط ِجنگیم ؛
دقیقا ًبا همون خمپارهها
و از طرف ِهمون حرامزادهها .
درس بخونید ، این سنگر رو خالی نکنید ..
ما مدیون ِشهدا و خانوادههای شهداییم
و الان توقع شهدا از ما درس خوندنه !
بچه مذهبی با الفبای باخت ، ناآشناست .
این جنگ جنگ ارادههاست ؛
برادرانمان در نبردی نابرابر و در
بدترین وضعیت ممکن گرفتار آمدند !
خدایا ما جز تو یاوری نداریم ؛
ما را به ایشان برسان ..
هر وقت احساس دلتنگی کردید ،
به کوچه پس کوچه های قم ،
خنکای کاشی های حرم امام رضا ع ،
یا به بین الحرمین و ایوان طلای نجف
سری بزنید .
با پای جان نشد ، با پای دل بروید ( :
شاید تکه ای از قلبتان را
آنجا جا گذاشته اید . .
- دلتنگی
اباصالح؛
از اینکه امسال بیشتر از هر زمان
دیگهای تو عمرم، دلم ظهور شما
رو میخواد، ازتون عذر میخوام.
فرزندتون رو ببخشید .
هوای پسر زهرا رو داشته باشیم .
آقای ما مظلوم تر از اجدادشونن ؛
غریبتر، تنهاتر، گریانتر ..
معبر شهادت چیه ؟
معبر خلاصی از دستِ نفس چیه ؟
اشک است و اشک است و اشک .
گریه هست و گریه و گریه .