معبر شهادت چیه ؟
معبر خلاصی از دستِ نفس چیه ؟
اشک است و اشک است و اشک .
گریه هست و گریه و گریه .
ما قمیا میخوایم درس بخونیم میریم
حرم. میخوایم رفیقامون رو ببینیم
میریم حرم. میخوایم قرار کاری بذاریم
میریم حرم.
حالمون خوبه میریم حرم. حالمون بده
میریم حرم. سوار تاکسی میشیم میگیم
همون همیشگی اونم میبرتمون حرم((:
ما واقعا کسی جز حضرتمعصومه نداریم
ضحـیٰ²¹³
((:
حرمت عرش معلاست به الله قسم
حرمِ حضرت زهراست به الله قسم
که دلم ساکن آنجاست . .
خدایا شکرت بابت پاهایی که ایستادن رو یادش دادی ، بابتِ قلبی که امید رو در دلش انداختی و صبری که ساعات بیقراری رو تاب بیاره . . .