ما قمیا میخوایم درس بخونیم میریم
حرم. میخوایم رفیقامون رو ببینیم
میریم حرم. میخوایم قرار کاری بذاریم
میریم حرم.
حالمون خوبه میریم حرم. حالمون بده
میریم حرم. سوار تاکسی میشیم میگیم
همون همیشگی اونم میبرتمون حرم((:
ما واقعا کسی جز حضرتمعصومه نداریم
ضحـیٰ²¹³
((:
حرمت عرش معلاست به الله قسم
حرمِ حضرت زهراست به الله قسم
که دلم ساکن آنجاست . .
خدایا شکرت بابت پاهایی که ایستادن رو یادش دادی ، بابتِ قلبی که امید رو در دلش انداختی و صبری که ساعات بیقراری رو تاب بیاره . . .
ـــ ـ مشکلات ، انسـانهای کوچیک رو
متلاشی میکنه ؛
و انسـانهای بزرگ رو متعالی ..
ضحـیٰ²¹³
پیشامد وقفه دنیا مداما ًبه طوری بوده که گهی این دل ! بهانه زمانی که گذشت بر او اما ، چه گذشتهای .
دلِ خود را پیش شما جای گذاشتهام
منتی نیست ،
تمام زندگی من از لطف شما بوده
و حالا برای جبرانش ..
یک قلب دارم کهپیش شما مانده است :) ..
البت ! خوشبحال قلبم که پیش شماست ..
بهتر میدانید ؛ جسمم در این دنیا
به قل و زنجیر کشیده شده است ..
جسمم تنگ شده است برای دلم ..
دلی که ماله شماست و حتی اگر برگردد
در این جسم تنگ و تاریک جای نمیشود. "
شلمچه | #قلمِدل